Deilig å være bitcy

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
På det ene kjøpesentret her i byen, så er det 1!!! heis, og butikkene fordelt over 5 etasjer[>:]
(er en til heis da, men den er på utsida, så mest den inne som brukes)
Så det sier seg selv, at det ofte er LANG venting på heisen, og flere ganger
har jeg måtte stå over turen, fordi heisen har vært fylt med fjortiser[:@]

Så her om dagen så var jeg og de tre yngste en tur der, og stod og venta på heisen,
da den endelig kom, så stod det 3 fjortiser og breia seg inni der,
"jeje" tenkte jeg, og dosa inn med vogna mi, og ungene på slep. Dem kan ta rulletrapp eller vanlig trapp,
det kan ikke jeg![>:]
Hørte bare noen "øøøøh" "øøøøøh" også gikk dem ut[8D]
Følte meg litt bitchy da, og det føltes litt godt hihi[8D]

Åh, ja det der er så irriterende. Hvorfor kan ikke folk som har bein som virker ta rulletrappa eller trappa. Jeg gjør det samme som deg. Presser meg inn. Og om jeg er sammen med noen så sier jeg høyt og tydelig hva jeg mener om sånne folk (til den/de jeg er sammen med)[:D]

It feels so good!

sånn har jeg også gjort... hehe
spurte en gang om de ikke hadde to friske ben de kunne bruke å komme seg opp med...
får et par stygge blikk, men det er bare å dritte i[;)]

Er så typisk at friske folk med 2 funksjonelle bein på død og liv må ta heisen..

Vi var på danmarksbåten i sommer og det er jo alltid et styr når vi skal gå til bilene, hvertfall med vogn..! Jooda tror du ikke en familie med store barn bukser foran meg og inn i heisen[:'(] Heldigvis var jeg så tøff og trykka meg inn i heisen sammen med dem[:D]
"Er litt vanskelig for meg å ta trappa" sa jeg. [;)][;)]

ORIGINAL: Siri91

Er så typisk at friske folk med 2 funksjonelle bein på død og liv må ta heisen..

Vi var på danmarksbåten i sommer og det er jo alltid et styr når vi skal gå til bilene, hvertfall med vogn..! Jooda tror du ikke en familie med store barn bukser foran meg og inn i heisen[:'(] Heldigvis var jeg så tøff og trykka meg inn i heisen sammen med dem[:D]
"Er litt vanskelig for meg å ta trappa" sa jeg. [;)][;)]

Hehehe, vet akkurat hvilken heis du skriver om! [:D][:@]
Du har helt rett i det du gjorde, og jeg vet jeg kommer til å gjøre det samme [:)]

haha- i know that feeling [:D]and its GOOOD[:D]

gjør sånn jeg og[:)]

hehe.. Ja, det er nok mange som heller kunne tatt trappa. Jeg vil bare legge til noe.. Jeg har en bevegelseshemming, som ikke synes på meg. Minst ti ganger har mødre med vogn jaga meg ut av heisen og kjefta meg ut. Jeg kan ikke ta trappa.. Litt kjipt, for det er ikke alltid det synes på folk. Tidligere ble jeg faktisk veldig lei meg, men nå er jeg vant til det.. Nå unngår jeg heller store kjøpesentre med få heiser. Synd, men sant.

(Mener ikke at det var sannsynlig at fjortisjentene har bevegelseshemming altså.. bare et apropos. [:)])

Eg tar heisen. Eg er ikkje særleg gravid enda, men etter 3 ryggoperasjoner og mistanke om astma, så er det ikkje alltid lett å gå trapper. Men ingen gir meg stygge blikk eller seier noko heldigvis. Eg hadde jo tatt trappa om eg hadde klart[:)][:)] Men eg syns det er bra at dere brøyte dere inn, med barnevogner osv. Folk tar alt for lite hensyn.. Både med heis og buss.... Eg blir så sinna... 

er det folk i heisen som fint kan ta rulletrapp så sier jeg bare "det finnes rulletrapp her også altså[:-]" like spent på hva de svarer hver gang[8D]

Sånt blir jeg forbanna på også!!! Har stått i evigheter i heiskø på Oslo City fordi folk med bein ikke klarer å bruke dem!!!!!

ORIGINAL: Hyssamaia!

er det folk i heisen som fint kan ta rulletrapp så sier jeg bare "det finnes rulletrapp her også altså[:-]" like spent på hva de svarer hver gang[8D]
'

Det er litt dette jeg mener.. Hvordan kan du vite at folk kan ta trappa eller rulletrappa? Jeg kan ikke det, og det ser ingen. Så hvis noen av dere møter meg i en heis, tenker dere vel at jeg er verdens mest ego. Selv om mitt største ønske er å kunne ta trappa i stedet..

ORIGINAL: snupzz

hehe.. Ja, det er nok mange som heller kunne tatt trappa. Jeg vil bare legge til noe.. Jeg har en bevegelseshemming, som ikke synes på meg. Minst ti ganger har mødre med vogn jaga meg ut av heisen og kjefta meg ut. Jeg kan ikke ta trappa.. Litt kjipt, for det er ikke alltid det synes på folk. Tidligere ble jeg faktisk veldig lei meg, men nå er jeg vant til det.. Nå unngår jeg heller store kjøpesentre med få heiser. Synd, men sant.

(Mener ikke at det var sannsynlig at fjortisjentene har bevegelseshemming altså.. bare et apropos. [:)])

Ja, helt greit med en "voksen", kan jo være at dem har plager som gjør at dem ikke kan ta trapp,
men når den er fylt med fjortiser som bare vil nyte utsikten fra heisen, så blir det irriterende.

Men, kan du ikke ta rulletrapp engang?

På Oslo City er det helvete i heisen.
Fjortisene står og venter i 20 minutter (På det verste.) på heisen heller enn å tusle noen meter bort til rulletrappen.
Men det som irriterer meg mest er faktisk utenlandske damer med burka. De er alltid frekkest og sniker i køen og presser seg fram. De uten barnevogn altså.

ORIGINAL: Miss Otilie

ORIGINAL: snupzz

Ja, helt greit med en "voksen", kan jo være at dem har plager som gjør at dem ikke kan ta trapp,
men når den er fylt med fjortiser som bare vil nyte utsikten fra heisen, så blir det irriterende.

Men, kan du ikke ta rulletrapp engang?

Nei, jeg kan ikke det. Jeg kan lett miste balansen og gå på trynet.. hehe.. Og da kommer jeg meg ikke opp igjen. Ikke alene iallefall, da er jeg avhengig av at noen snille mennesker hjelper meg opp igjen. Og det er liksom ikke noe å belage seg på i lengden. [:D] Jeg klager sjelden altså, det går veldig fint å gå og stå osv. Det er liksom trapper/kanter osv. som er hinderet for meg. Derfor er heis en fin ting. [:)]

dersom det er bitchy, så lurer eg på kva EG er:) signerer med "dritt bitcha" når eg skriver "Skjerpings" lapper til kollegaene mine som slurver med jobben fordi eg er så utrulig direkte... og det alltid er meg lappane kjem ifrå;P

Back
Topp