deili men travelt

nemi.marselia

Forumet er livet
livet som 2 barnsmor e deili men litt travelt ja.
stortrives her.
Katarina kræve litt ekstra nu men e ei vældi flenk å stolt storesøster.
går heile dagen å snakke m å om ho baby søster. eller isrid som ho kalle ho. (får ikkje t å sei Isfrid heilt)
Isfrid søv å spis, må vække ho t måltidan på dagen då(kvær 3 time). men på natta våkna ho sjøl (kvær3-4time).

vi har trilla masse tur før været e nydeli. så vi kosa åss masse.

e litt inne å læs her på BV men får så vidt tid t å læse litt å får nesten ikkje tid t å svare
men komer væl meire innom på kvellan når vi får en bedre rutine

men æ prioritere familien nu som e viktiast.

vi har ennu ikkje mærka nåkka søskensjalusi ennu heldivis

ellers vil æ ønske dåkk alle en fortsatt go dag
å lykke t t alle som prøve eller ska føde
klæm t alle som trenger eller bærre vil ha
å gratulere t alle som har hatt en eller anna begivenhet

Kan tenke meg at det er helt herlig å være mamma til to så skjønne små jenter - og at det er travelt også. Blir nok deilig å få litt rutiner, men det kommer jo. I mellomtiden må du passe på å få hvilt deg når du trenger det, kost deg når du kan det, og husk at det er lov å si ja takk når noen tilbyr hjelp! [:D]

ska bi godt når rutinan bi innarbeida. Ikkje så lett før Katarina å sjønne at ho må være litt tålmodi å at mamma ikkje kan komme sprenganes på sekundet.

Ser jo at Katarina har sklidd litt ut a rutine når ho va heime aleina m pappaen i 2 daga, så detta må fikses fort før ho bi så sur å umuli får ho ikkje følle di vanlie rutinan

kjenner meg igjenn i det ja[8D][:D]
de første 3-4 ukene gikk opp i røyk nesten,gikk så fort og va så travle,men så roa det seg igjenn.
Kos deg[:)]

ORIGINAL: September Skattene

Forstår godt at det nok er litt travelt ja, men det retter seg ut når en kommer ordnetlig inn i det
med rutiner, det blir en vane [:)] Kos deg masse med jentene dine, og resten av familien [:D]

Gratulerer med lille Isfid, skjønn er hun [:D]

Signerer denne!!!Går nok bedre etterhvert og du er heldig som har sluppet unna søskensjalusi,og da blir ting litt enklere!!!

ORIGINAL: lenemor

Kan tenke meg at det er helt herlig å være mamma til to så skjønne små jenter - og at det er travelt også. Blir nok deilig å få litt rutiner, men det kommer jo. I mellomtiden må du passe på å få hvilt deg når du trenger det, kost deg når du kan det, og husk at det er lov å si ja takk når noen tilbyr hjelp! [:D]

signerer denne

ORIGINAL: astrone

kjenner meg igjenn i det ja[8D][:D]
de første 3-4 ukene gikk opp i røyk nesten,gikk så fort og va så travle,men så roa det seg igjenn.
Kos deg[:)]

regna m d vil roe sæ litt etterkvært.
prøve å nyte kvært ett sek

ORIGINAL: lenemor

Back
Topp