Deigmage

Sam

Forelsket i forumet
Magen er trukket seg sammen igjen, men den er slapp og deigete,hengete enda. Liker det ikke. Hvordan er det med dere? og klarer vi stramme den opp igjen?
 
Var slik her også :/ Jeg begynnte på 30 day shred, er på dag 13 nå og ser tydelig forskjell :D
Men fyyyyy så tungt! :p
Sambo sa til og med i går at lårene mine var blitt mye strammere!! :))))
 
Var slik her også :/ Jeg begynnte på 30 day shred, er på dag 13 nå og ser tydelig forskjell :D
Men fyyyyy så tungt! :p
Sambo sa til og med i går at lårene mine var blitt mye strammere!! :))))
Hva er det? når kan man begynne etter fødsel? ca 7 uker siden fødsel her.
 
Det er et treningsprogram, 20 min hver dag i 30 dager. Er delt inn i 3 nivå, blir tyngre for hvert nivå.
10 dager nivå 1
10 dager nivå 2
10 dager nivå 3
Jeg starta da mini var 7 uker, er vel etter 6 uker man kan starte treninga (så lenge man ikke har tatt ks)
Google 30 day shred, Jillian Michaels så får du hele programmet der ;)
 
  • Liker
Reactions: Sam
Den er helt bolledeig her også :( har lyst til å prøve meg på 30 days shred etterhvert jeg også, men nå har jeg hatt nok med å spa sørpe i gårdsplassen. Også løfta jeg på storesøstra slik jeg gjør hver dag, og fikk strekk i ryggen på morran i dag :/ kommer det mer sørpesnø nå, så begynner jeg å grine....
 
Den er helt bolledeig her også :( har lyst til å prøve meg på 30 days shred etterhvert jeg også, men nå har jeg hatt nok med å spa sørpe i gårdsplassen. Også løfta jeg på storesøstra slik jeg gjør hver dag, og fikk strekk i ryggen på morran i dag :/ kommer det mer sørpesnø nå, så begynner jeg å grine....

30 day shred er helt fantastisk!
Jeg hadde mye ryggplager og skulderplager (etter to tette graviditeter og jobb), allerede så er jeg blitt myyye bedre :D
30 day shred er jo en kombinasjon av: styrke + kondisjon + mage trening.
Så gled deg til du har tid/kapasitet til å prøve det ut ;)
 
30 days har jeg også lyst å prøve, men bør nok vente litt til, da det bare er 6 uker siden ks. Foreløbig er det gå-turer og husarbeid som er treningsformen her i hus:)

♡appen♡
 
Back
Topp