Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?Jeg blir helt rørt over alle som bryr seg så mye om en de ikke kjenner. Så her sitter jeg å gråter og snufser på legevakten. mannet meg opp å ringte, fikk beskjed om å komme umiddelbart å ta med bok og lader for her er det laaaang ventetid. Vært inne hos sykepleier nå så da var det bare å vente på neste rom. Han ga meg et uringlass og lo medlidende.
Takk for dyttet over kanten
Så godt å høre at du denne gangen forhåpentligvis fikk hjelpen du trenger
Hvordan går det med deg?
Hvordan går det med deg?
Så bra du får mer kvalmestillende. Kan jeg spørre hva du tar?Syns ikke det hjalp så mye med veske dessverre, så valgte å dra hjem istedenfor å bli lagt inn på er annet sykehus. Får nå lov til å ta mer kvalmestillende siden risikoen er mindre med det enn å bli helt dehydrert. Så har troa på at det skal bli litt bedre fremover
Tar kun afipran da jeg har hatt nok effekt til å holde mat og drikke nede med de. Blir ikke akkuratt noe sosialt liv eller stor bidragsyter hjemme, men sånn får det bare være til dette gir seg. Noe jeg håper det gjør snartSå bra du får mer kvalmestillende. Kan jeg spørre hva du tar?
Anbefalingen fra sykehuset her som jeg følger og er fornøyd med er:
Morgen: 2x stemetil 1x postafen
Ettermiddag: 2x stemetil 1x postafen
Kveld: 2x stemetil
Også zofran innimellom ved behov.
Ååh, den hadde jeg dessverre lite effekt av. Men så kjekt at det fungerer for degTar kun afipran da jeg har hatt nok effekt til å holde mat og drikke nede med de. Blir ikke akkuratt noe sosialt liv eller stor bidragsyter hjemme, men sånn får det bare være til dette gir seg. Noe jeg håper det gjør snart
Syns ikke det hjalp så mye med veske dessverre, så valgte å dra hjem istedenfor å bli lagt inn på er annet sykehus. Får nå lov til å ta mer kvalmestillende siden risikoen er mindre med det enn å bli helt dehydrert. Så har troa på at det skal bli litt bedre fremover