Definisjon på ustelt

Krølla82

Forumet er livet
Innspirert av den tråden om overvektige. Det virker som mange mener at er man overvektig og går på butikken i joggebukse da er man ustelt!? Er det så "ustelt" å gå med joggebukse ama? Uansett vekt.

Er det ustelt å gå med joggebukse og hettegenser feks?

Hvis jeg skal si hva min mening om hva som er ustelt og ikke så betyr det mer om klærne er rene og hele enn hva slags klær en faktisk går i. Må man virkelig gå i "pen" klær, være nedsminka og gå med høyhæla sko for å se veldstelt ut?

Og jeg syns ikke de lange gummistøvlene folk flyr rundt med er så fryktelig mye mer veldstelte enn joggebukse.[8D]

Hva legger du i å være ustelt?

Jeg bare ser hvis noen ser ustelte ut..
Men jeg går masse på butikken i joggebukse[;)]

Jeg føler meg ustelt når jeg dasser inn på butikken i joggebuksa mi, men nå når jeg er gravid gjør jeg det. Eller hvis jeg er på vei til trening etc.

Vil vel kanskje bruke uttrykket "litt slaskete" når man går med sånn joggebukse man har sitti i sofaen med, for da har man saggerumpe og knær i joggisen :) er jo ikke flatterende eller lekkert, men folk kan gå med akkurat det de vil for min del. så lenge de ikke lukter vondt!

Ustelt er; fett og ustelt hår, skitne (og hullete?) klær, lørvete sko.. (Tenker meg litt om, og jeg har noen utgåtte joggesko, med hull.. Men daaamn så gode.. De går i søpla nå snart, har fått meg nye [:D])

Men joggebukse er IKKE å være uflidd!! Det er jo bare terapi [:)]

[:D] haha..leste definisjon av utslett [:D]

ORIGINAL: *imzevimsa*

ustelt er nå man har skitne og lurvete klær, fett hår og bustete, da tenker jeg på slik at man ser ustelt ut... syns ikke joggebukse er det samme som ustelt..

Enig

Enig med de andre her.. Synlig,skitten,slitne,hullete kler,ustelt pà hàret..
Selv liker jeg veldig godt à pynte meg med sminke og slikt. Men ikke sà ofte jeg har sà kjempe lyst. Sà som oftest blir det pudder og litt lipgloss..
Ang joggebukse er jeg ikke sà glad i à gà ut med det,men synes ikke det er slaskete. Sà lenge man ser ren og velstelt ut kan man ha pà seg hva man vil av joggekler uten à se ustelt ut..

er ikke ustelt hvis man går i joggebukse,men har du fett hår,flekkete t-skjorte og flekkete/hulletet joggebukser og stinker svette/drit,DA er man ustelt..

Ustelt for meg er ubørsta hår,svettlukt,hullete og/eller skitne klær.

Uvaska hår, skitete klær.

Jogge bukse og hettegenser er Ikke ustelt, skal ikke vi overvektige få lov å kle oss sporty?

Synes ikke nødvendigvis normen om å være tynnest er penest. Mange pene overvektige også[:D], og mange menn foretrekker jenter som har litt på bena, selv om de snur seg etter sminke dokkene.

Ustelt for meg er damer som ikke gidder å prøve og se best mulig ut...

Jeg sier ikke at man skal gå i høye hæler og se pyntet ut hele tiden, men det går an å gre seg, ha på litt sminke, prøve å se ut som man har stått opp. Og det kan man klare selv om man har på seg en joggebukse / hettegenser. Man gjør det beste med det man har!

Jeg syns det er sååå mange som blir satt i forhold og ikke gidder å ta seg best mulig ut bare fordi man har mannen og barna. Seriøst, går jo an å prøve å se fresh ut for mannen selv om man har fått en ring på fingeren. Det ¨går an å prøve og mosjonere / trene selv om man har fått barn...

Så ustelt for meg er de som ikke gidder å ta vare på seg selv!

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

er ikke ustelt hvis man går i joggebukse,men har du fett hår,flekkete t-skjorte og flekkete/hulletet joggebukser og stinker svette/drit,DA er man ustelt..
signerer

For meg er man ustelt dersom man er uvasket, har skitne/utslitte klær, har sminke som renner, skitne tenner/dårlig ånde, fett hår, el.

Om man er ustelt i joggebukse er jeg ille ute, akkorat nå har jeg kun to bukser som passer, begge er joggebukser som jeg bytter på å bruke. Får ikke tak i noe annet her som passer foreløbig heller, og jeg har skapet fullt av klær som passer når jeg går litt inn etterhvert, så orker ikke kjøpe mer (utenom nye joggebukser når de nåværende takker for seg...).

ORIGINAL: *imzevimsa*

ustelt er nå man har skitne og lurvete klær, fett hår og bustete, da tenker jeg på slik at man ser ustelt ut... syns ikke joggebukse er det samme som ustelt..

Back
Topp