DEEZ!

EdonaBigMama

Forumet er livet
hvordan går det med deg? kløinga osv?
hva gjorde du for å sette i gang selv? [8D]
har tenkt på deg skjønner'u [:)]

Så koseli da [:D]

Kløen er enda ille! Å nå har jeg klødd så mye over alt at det svir mens det klør [&:] Hår fått sovet en time til nå. Tipper det ikke blir mere søvn med det første.. I morgen tidli kl 10 skal jeg til undersøkelse på sykehuset for å se om jeg er moden nok til å bli satt i gang. Kryss fingrene for meg! [:)]

Jeg har prøvd å stimulere brystvortene og ha sex.. Det ga meg bare litt kynnere [8D]

Jeg ber for deg! Uansett, så er det ikke lenge til termin, så du får ikke lov til å gå overtid [8D]
Kan ikke tenke meg hvordan det er å ha så mye kløe at det gjør vondt og ingenting hjelper [&:]
Uff, jeg føler med deg! Håper du kan bli satt igang !! [:D][:D]

Om  de ikke setter meg i gang nå så bli jeg sikkert å gå over termin, guuud for en grusom tanke det er! [:(]
Nei, det er helt grusomt. Er helt 100% tom for idé'er. Dette går ikke lengre!
Tusen takk for medfølelsen og omtanken [:D][:D]

Baaare koselig [:D]
Oppdater meg idag om legebesøket!!

ORIGINAL: EdonaLarsen

Baaare koselig [:D]
Oppdater meg idag om legebesøket!!

Da har jeg vært hos legen. Hun gjore et inngrep på meg som heter stripping. Det var ubehageli :S Men jeg er moden å alt. Er bare å vente på rier nå!
Jeg ble henvist til hud poliklinikk. Der fikk jeg utskrevet en resept på ENDA en krem!! [>:] Håper virkeli den hjelper! Å så håper jeg at jeg får rier i dag. Men så heldi er jeg vel ikke [8D]

Håper det skjer noe snart!![:D]

ååå håper det skjer noe nå, Deez [:D][:D][:D][:D]

Nå blir jeg gaaaaaal!!! Kløen gir seg pinade ikke!! [:(] Hva skal jeg gjøre?? *gråter*

Å, vennen da [:o] uff, syns så synd på deg. hjelper det å ta en kald dusj?
vet ikke helt hvilke råd jeg skal komme med, for jeg har ikke opplevd det selv [&:]
håper bare det gir seg etter fødselen og at fødselen starter NÅ!

mange pleier å klø fordi det er lite fuktighet i huden. kanskje hvis du tar deg en kald dusj, og smører inn kroppen med olje uten å tørke deg? da låser du inn fuktigheten i huden. bare et tips... [8|]

vet ikke helt hvilke råd jeg skal komme med, for jeg har ikke opplevd det selv [&:]

mange pleier å klø fordi det er lite fuktighet i huden. kanskje hvis du tar deg en kald dusj, og smører inn kroppen med olje uten å tørke deg? da låser du inn fuktigheten i huden. bare et tips... [8|]

Tusen takk for omtanken. Men dusj hjelper ikke. Heller ikke med olje.. Jeg har nok prøvd alt. [:(]
Jeg ringte nnettop til føden og klaget min nød. Men der er det ingen hjelp å få. [:@]

ORIGINAL: Deez

Tusen takk for omtanken. Men dusj hjelper ikke. Heller ikke med olje.. Jeg har nok prøvd alt. [:(]
Jeg ringte nnettop til føden og klaget min nød. Men der er det ingen hjelp å få. [:@]

Det er ikke så mye de får gjort, hvis du har prøvd alt [&:]

Har du hatt det hele sv.skapet?
Hjalp ikke kremen legen anbefalte idag?
Sa du ikke at du skulle bli satt igang? Syns det er på sin plass, siden du er såpass påvirket av dette [:-]

ORIGINAL: Deez

Det er ikke så mye de får gjort, hvis du har prøvd alt [&:]

Har du hatt det hele sv.skapet?
Hjalp ikke kremen legen anbefalte idag?
Sa du ikke at du skulle bli satt igang? Syns det er på sin plass, siden du er såpass påvirket av dette [:-]

Kremen hjelper bare en liten stund. Å jeg kan bare smøre 2 ganger i døgnet.
Jeg har hatt det den siste mnd..
De vurderte det, men de prøver stripping først- som ikke gjore noe. Så jeg må tilbake i morgen for videre vurdering.

Back
Topp