EdonaBigMama
Forumet er livet
hvordan går det med deg? kløinga osv?
hva gjorde du for å sette i gang selv? [8D]
har tenkt på deg skjønner'u [:)]
hva gjorde du for å sette i gang selv? [8D]
har tenkt på deg skjønner'u [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EdonaLarsen
Baaare koselig [:D]
Oppdater meg idag om legebesøket!!
Å, vennen da [:o] uff, syns så synd på deg. hjelper det å ta en kald dusj?
vet ikke helt hvilke råd jeg skal komme med, for jeg har ikke opplevd det selv [&:]
håper bare det gir seg etter fødselen og at fødselen starter NÅ!
mange pleier å klø fordi det er lite fuktighet i huden. kanskje hvis du tar deg en kald dusj, og smører inn kroppen med olje uten å tørke deg? da låser du inn fuktigheten i huden. bare et tips... [8|]
ORIGINAL: Deez
vet ikke helt hvilke råd jeg skal komme med, for jeg har ikke opplevd det selv [&:]
mange pleier å klø fordi det er lite fuktighet i huden. kanskje hvis du tar deg en kald dusj, og smører inn kroppen med olje uten å tørke deg? da låser du inn fuktigheten i huden. bare et tips... [8|]
Tusen takk for omtanken. Men dusj hjelper ikke. Heller ikke med olje.. Jeg har nok prøvd alt. [:(]
Jeg ringte nnettop til føden og klaget min nød. Men der er det ingen hjelp å få. [:@]
ORIGINAL: Deez
Tusen takk for omtanken. Men dusj hjelper ikke. Heller ikke med olje.. Jeg har nok prøvd alt. [:(]
Jeg ringte nnettop til føden og klaget min nød. Men der er det ingen hjelp å få. [:@]
Det er ikke så mye de får gjort, hvis du har prøvd alt [&:]
Har du hatt det hele sv.skapet?
Hjalp ikke kremen legen anbefalte idag?
Sa du ikke at du skulle bli satt igang? Syns det er på sin plass, siden du er såpass påvirket av dette [:-]