Deeilig

Tingeling87

Forelsket i forumet
Gutten er i seng(men sovner nok ik før 7)
ryddet vekk alt rot her å der,så nå skal eg hive meg på sengen med pc å bare surfe å slappe av fram til frustrerte fruer begynner[:D]

kos det i kveld søta 

kose deg masse

så herlig[:D] Jeg skal hive min gutt i badekaret nå. jeg må bare se ferdig DORA på barnetv[:-][:-]

Jeg har sendt jenta og mannen ud på kveldskjøring i alpinbakken.... ahhhh....

han sovnet fatisk med EN gang, han pleier ligge 1-2 timer å herje!
sovner vel snart eg og,er såå sliten idag[:'(] viil se frustrerte fruer idag,gått glipp av 2 episoder nå...

er så deilig det.. jentungen la seg ned frivillig kl 18.. så fikk vi bytta til pysjh men det var det..
da var kl 18.... er så deilig.. for det pleier ikke skje, men er jo litt redd for at hun våkner seinere da....
hadde ikke vært noe særlig[8D]

men sitter jo oppe til 1 i kvelde uansett.. mannen kommer jo hjem kl halv tolv i kveld så[8D]

Min mann kommer og hjem halv 12 :-) men tenker eg sovner nå snart! Kjedelig å sovne så tidlig,mister jo hele kvelden å tid alene på en måte

hehe.. mannen din kommer hjem halv tolv han også:P
ja, nei jeg har et ønske om å se han litt alene.. så da blir jeg liggene på sofan til han kommer[:D]

Sukk,min man sover på rommet med småen når han jobber seint,slik at slik at eg sover natten gjennom(minsten e mye våken)
men fra helgen har eg satt meg et mål om å ikke ligge meg før 22 uansett.... Vil jo ha litt voksenliv med min kjære å bare være kjærester og!!

åh, sko ønska mitt gull sovna klokkå 7!!E liksom då hu ska sova,men d har ikkje vært tilfelle dei siste 1-2 månedane!!Tror eg blir gal t tider altså. Den blir nesten allti halv 9 før hu sovne. For noen dagar siden blei den kvart over 11....arg!!....men, men, får satsa på d bare e for ein periode. For hu har allti vore veldig enkel å grei når d komme t legging før då

Back
Topp