Deeeeeilig.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er så råheldig at jeg har en megastor, helt utenomjordisk massasjestol på fysiorommet rett ved kontoret mitt :D Den har et eget program som heter "Circulation" som gnikker og gnur masse på beina mens den bikker deg laaaangt bakover :P Samtidig gir den en deilig ryggmassasje, sweeeet!

Prøver å presse inn 20 minutter på slutten av hver arbeidsdag :)

Kan gjerne ta meg en kort vakt hos dere jeg og altså! Kan komme med kaffe og snakke shit! det er jeg veldig god på :)

åååååå... det hørtes jo ikke godt ut! Like greit at det ikke finnes her på jobb, for da hadde jeg ikke fått gjort en eneste ting i løpet av dagen :P

Ååå, hørtes herlig ut!!!

Har også massasjestol på jobben og der står det at dn skal IKKE brukes av gravide ! Lest bruksanvisningen? Meeeen, ja! Har fristet mange ganger å sette seg der etter en lang dag på jobb! :)

Har også massasjestol på jobben og der står det at dn skal IKKE brukes av gravide ! Lest bruksanvisningen? Meeeen, ja! Har fristet mange ganger å sette seg der etter en lang dag på jobb! :)

Nåh.... Men hvorfor liksom? Den klemmer ikke i det hele tatt på magen, kun rygg og hofter. Jeg kan ikke skjønne hvorfor den ikke skulle kunne brukes? Må kanskje google det, har ikke sett noen bruksanvisning der.....

Tydeligvis mange forskjellige meninger ute å går på nett! Men jeg bruker et 15-20 min program med lav intensitet. Blir ikke slått og dunket liksom :P Mye mer behagelig enn den klassiske massasjen jeg fikk på spa da jeg var 3mnd på vei ;)

I bruksanvisningen vår står det at kroppen skiller ut masse avfallstoffer etter en massaje... Men aner ikke! Står bare med store bokstaver: bør ikke brukes av gravide! Så har holdt meg unna! :)

Back
Topp