Decleor billig på nettet

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ORIGINAL: Frøken rosa

ORIGINAL: Hormonella Olsen

www.lookfantastic.com

Takk, det skal jeg sjekke ut! Vet du foresten hvor mye de tar i porto og om det er et seriøst nettsted? Har du handlet der selv noen gang?
porto husker jeg ikke, men har handlet der mange ganger. kjapp levering er det iallaefall. men husk at du må betale toll om du bestiller for over 200 kr[:)]

Takk, det var et godt tips å ta med, for de fleste produktene er jo over 200 kr... Noen norske nettsteder med billige Decleor produkter? Evt hvordan løser man dette med toll? Ønsker jo ikke å betale det, for da kan jeg like gjerne gå i en butikk å handle...[8|]

Enda billingere på  www.strawberreynet.com...Etterhvert som du handler får du opptil 10% rabatt ved 20 kjøp...jeg betaler nå 140 kr for rensemelk som ellers koster 290 i butikken..Alle kjøp må være under 200 kr..for å unngå toll...I tillegg er det ikke frakt...Tar en 5-9 dager før du får det..Kommer i rekomandert post..Dvs at du må hente det på posten..med leg..Har bestilt over 40 ganger ..ikke hatt noe tull i forhold til betaling...Hvis du vil komme raskt opp i de 20 bestillingene for å få rabatt..bestiller du flere ting over flere dager...Bestiller du samme dag..blir det kun registert som en i forhold til rabatten..Da må en springe flere dager til posten..Men det er jo opp til hver enkelt[;)]Du finner nesten alle merker..Make up,parfyme m.m..Men det er som regel kun mulig å best 30 ml parfyme..til under 200 NOK.Jeg kjøper nesten alt her[;)]Lykke til[:D]

ORIGINAL: citlon

Enda billingere på  www.strawberreynet.com...Etterhvert som du handler får du opptil 10% rabatt ved 20 kjøp...jeg betaler nå 140 kr for rensemelk som ellers koster 290 i butikken..Alle kjøp må være under 200 kr..for å unngå toll...I tillegg er det ikke frakt...Tar en 5-9 dager før du får det..Kommer i rekomandert post..Dvs at du må hente det på posten..med leg..Har bestilt over 40 ganger ..ikke hatt noe tull i forhold til betaling...Hvis du vil komme raskt opp i de 20 bestillingene for å få rabatt..bestiller du flere ting over flere dager...Bestiller du samme dag..blir det kun registert som en i forhold til rabatten..Da må en springe flere dager til posten..Men det er jo opp til hver enkelt[;)]Du finner nesten alle merker..Make up,parfyme m.m..Men det er som regel kun mulig å best 30 ml parfyme..til under 200 NOK.Jeg kjøper nesten alt her[;)]Lykke til[:D]

Men det er jo ikke alle produkter som koster under 200 kr, hvordan løser du det? Betaler du da toll eller finnes det en annen mulighet? Hvor mye betaler du i porto?

Back
Topp