Dear diary! :)

x1xMonika86

Glad i forumet
Hei og HÅ!
Jeg er forholdsvis fersk her, meldte meg inn i dag faktisk[:D] Så tenkte jeg skulle prøve meg på en dagbok.
Jeg heter Monika, er 22år og har samboer på 24. Har vært sammen i 8år og forlovet oss i fjor sommer. Vi har bestemt oss for og prøve å få til en spire som vi håper blomstrer neste år[:)] 

Vår første pp nærmer seg slutten, og jeg tok en digital test i dag som kan vise om noe er på gang opptil 4 dager før mens. Den var negativ, men det er fremdeles 5 dager til forventet mens...Ivrig kan man si[8D] Ikke det at jeg føler noen symptomer heller. Bare litt ekstra sliten enn det jeg normalt er, og at det kommer småkvalme i bølger. Men det er jo så himla varmt vær her om dagen så det kan hende at det er det som er årsaken til det. Men vi får vente og se. Får smøre meg godt inn med tålmodiget og solkrem og vente til over helga med å teste en gang til[;)]  Men klaffer det ikke denne gangen så får vi fortsette prøvingen![:D]

[:D]Gratueler med dagbok. Selv er jeg ganske ny her inne, er et fint sted å lufte tanker, følelser og frustrasjoner å få god støtte av de som er her inne. Håper den lille spiren snart sitter.[:D]

Tuuuuusen takk til dere begge!![:D]
Håper virkelig ting skjer snart ja![;)]

Blir spennende å se om spiren sitter denne månden for deg:D Skal følge spent med jeg å krysse fingrene for deg[:D]  Visst ikke så kommer det en måned etter det å...[:D]

Håper den sitter snart ja, det hadde gjort livet vårt perfekt![:)] Men time will show. Og sant som du sier, det kommer gudskjelov en måned etter det hvis det ikke går nå! [;)]
Masse lykke til til dere også!!![:)] Skal krysse alt jeg har for at ting klaffer!!

Tuuusen takk for det!![:)] Spennende å følge med på dagbøkene til dere andre innpå her! Håper spiren sitter snart for dere også!![;)]

Mange takk!![:)] Gøy å ha en dagbok der man kan følge med litt i ting både hos en selv og hos andre![:D] Masse lykke til videre!![:)]

Hei igjen![;)]
I dag er det 2 dager til forventet TR. Har hatt stabil syklus helt siden før jul, kommet den 11. hver eneste måned så dette blir spanande![:D] Har ikke gått på pilla siden `06 pga mye tullball med sopp og mellomblødninger, så fant ut at det var best å slutte med den for å se. Og da ble alt i skjønneste orden! Og da ble Mr.Rubber vår "gode" venn. Jaggu sa jeg smør...Det er et h******s klesplagg altså!![:@] Jammen meg godt og kvitte seg med det[:)] Så nå er det fritt fram wherever we are![:D]
Har jo testa meg for noen dager siden, og den var negativ. Mista litt håpet da, men når man er så ivrig så er det nesten så man tester seg dagen etter en sengevals[8D] Hihi! Er nok best og vente til den "rette dagen" for min del. Hvis ikke blir jeg bare skuffa. Men da vi bestemte oss for å prøve å lage en liten spire så ble  en hverdagslig ting den uka jeg hadde EL. Så håper virkelig det har klaffa selv om det skal noe til den første PP`n. Psyken min har nok spilt inn utrolig mye i det siste så skal prøøøve å vente til nærmere helga med å teste meg hvis ikke TR dukker opp til da. Men sliter med småkvalme og sure oppstøt om dagen...Og sambo sier puppene mine føles liksom litt større ut..Nesten så jeg synes det selv også, men kan være at vi er så fokusert på at jeg skal bli gravid at vi innbiller oss ting. Men finnes ikke tegn til ømhet i jurstellet, noe jeg har hele uka før TR. Så tiden får vise!![:)]

TUTTI FRUTTI!![:D]

Tenkte jeg skulle legge inn noen tanker igjen om kvardagen her hjemme hos oss![;)]
Klarte selvfølgelig ikke å holde meg til helga, måtte ta en gravitest[:D] Tok den for to dager siden, men den var negativ. Kun en dag før forventet mens så hadde den vært positiv burde det slått ut...Eller?[8|] Har lest litt rundt omkring om folk som har testa på 1 og 2 dager etter forventa mens og fått negativt svar, og fått positivt etter 4-5 dager igjen. Sååå må vel egentlig si at håpet vårt fremdeles er der siden jeg har fått mens den 11. hver eneste måned siden juletider![8D] Men hele greia har vel blitt f***a opp siden jeg tenker på det daglig. Psyken er en teit ting i disse tider altså, huff! Men får bare vente å se ett par dager til. Hvis det ikke er noe så ønsker jeg TR hjertelig velkommen fortest mulig så vi får prøvd mer![:)]

Hei!
Velkommen hit, jeg er også ganske ny i dagbokføring.... Har prøvd å holde meg unna forumene litt, for blir nesten litt stressa av det også....[:)]
Det er ikke alltid lett å forstå seg på dette her, kroppen gir noen signaler, testene viser noe annet og til slutt blir man forvirret av hele greia.... 
Jeg har også hørt om flere som ikke fikk pos test før noen dager etter forventet TR, så håper den neste testen du tar er positiv!!!
Lykke til!!!

Tusen takk, og godt å høre at det er flere som er ferske her![:D] Godt og ha et sted hvor man kan skrive ned indre tanker og dele dem med dere inne her for å få gode råd og trøst![:)]
Huff ja, jeg blir så forvirret av hele greia. Og det er sant som du sier at man blir stressa av å være inne her for mye[8D] Så tror jeg må roe meg ned litt og la naturen gå sin gang. Hehe!

*OMG*!! Jeg tok en gravitest nå da jeg stod opp, og der var det TO streker!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Men den var riktignok litt svak, men det var to streker!! Men tar en til rett over helga for å være sikker sånn i tilfelle testen ikke var helt i orden!

*Åååh, tenk om vi er gravide og på første pp......*

Håper virkelig det er tilfelle!!!! Gratulerer så mye!!!!!![:D][:D] 

Ja, det håper virkelig jeg også!! [:D]

Tuusen takk for det!![:)]

Føler på meg at noe holder på å skje her...Ikke TR smerter, men murringer over hele magen. Og fullstendig oppblåst![:D] Bare brystvortene som er vonde, og det er virkelig ubehagelig å ha på BH[:@] Føler et matsug, men når jeg har laga meg den haugen med mat (som jeg tror jeg skal få i meg), så er det bare en liten brøkdel som går ned[&:] Så gleder meg virkelig til i morgen altså, for å se om denne testen er positiv også![:D][:D][:D]

Back
Topp