De vokser til

mysen76

Gift med forumet
Ja ja, i dag så jeg frem til en dag da jeg skulle kose meg med barna.
Var sikker på at begge(alle 3) ungene skulle være hjemme.
Roger sto opp, tok seg en dusj, spiste frokost, å så for han ut......
Alexandra for ut til en venninne mens jeg var og handla, å har vært ute "hele" dagen....

Huffamai, hvor store de er blitt, å det er kanskje på tide at moren innser at hun lenger ikke betyr alt,
men at venner betyr så mye[:(][:(][:(]

Så er det sååå deilig når de kan klare seg selv og.[:)]

Men kommer vel til å savne det litt, hehe.

Så er det jo utrolig kjekt å se hvor store å flinke de blir.

Ja, tiden flyr! Snakket akkurat om det på Lagunen i dag. Da vi begynte å treffes hadde vi små babyer på 2 mnd som lå på de smale benkene mens vi spiste. To av oss hadde kolikkbarn. Nå sitter de i hver sin stol. Marie spiset en skalk og Daniel litt bolle. Ikke mye baby lengre (Emsen sov hun)...

ORIGINAL: Fru Oreo

Ja, tiden flyr! Snakket akkurat om det på Lagunen i dag. Da vi begynte å treffes hadde vi små babyer på 2 mnd som lå på de smale benkene mens vi spiste. To av oss hadde kolikkbarn. Nå sitter de i hver sin stol. Marie spiset en skalk og Daniel litt bolle. Ikke mye baby lengre (Emsen sov hun)...

Signerer denne... (jepp, denne evige kjekke signeringen som alltid er like spennende... [8|][:D])
Tiden går så altfor fort, skjønner nesten ikke hvr babyen min er blitt av.... fortetter det i dette tempoet er de snart gift... [&:][&:][&:][&:]

Ja, skjønner hva du mener.

Etter 6 åringen min kom hjem fra bhg i dag spiste han middag, og så gikk han ut på lekeplassen for å være sammen med noen andre unger...
Og nå begynner han snart på skola. Da blir det vel enda mer travelt for han med nye venner og lekser, og sånne ting...
Store gutten min[:)][:D]

ja, det er rart hvordan tida flyr! men sikkert litt deilig at de kan klare seg selv for en liten periode og[:D][;)][:D]

Back
Topp