De voksende magene<3

Her er min mage 7+4:

Vis vedlegget 35607


Jeg syns den har forandra seg og blitt større :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Den var kjempefin! :D Kanskje du kunne lagt den i samme tråd som den første? Altså redigert den første tråden din slik at alle bildene dine kommer på rad. Lettere å se utviklingen da :)
 
Den var kjempefin! :D Kanskje du kunne lagt den i samme tråd som den første? Altså redigert den første tråden din slik at alle bildene dine kommer på rad. Lettere å se utviklingen da :)
Tusen takk :D

Jeg vil legge den i samme tråd, meeen det går ikke fra appen :(



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Unnskyld at jeg spør, men er det bilde der tatt på ett hotell rom i Tyrkia? Hehe... Og magen din er veldig fin :)


❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er det ;) Har du vært på Babaoglu?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fint å kunne følge med magene våre...Dere ser jo så flotte ut alle sammen! Gleder meg til å se hvor svære vi blir ;)

"Make whale...not war":p
Ups...dette kommer til og bli FRYKTELIG spennende!

image.jpg
Uke 4 og uke 6
Ikke rart man føler seg som en ballong...Hvordan skal dette ende :D

mage.jpg
Uke 8

image.jpg
Uke 10
Mindre oppblåst nå :)
 
Last edited:
Så søta små magar :) fikk positivt test igår og føler meg oppblåst allereden :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det lenge siden? Mannen min jobbet der for noen år siden så vi bor alltid der når vi er her nede :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det begynner å bli noen år siden. 3-4 tenker jeg.


❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1382293513.121316.jpg

Oppblåst (håper jeg!!) uke 5+4 :)
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
X Slettet
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByTapatalk1382437729.153740.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1382437729.153740.jpg
    280,9 KB · Visninger: 392
Last edited by a moderator:
Vil noen være grei å flytte denne teksten under bildet. Eg er 6 uker. Ligger nede også mykje fett fra før.


Termin 8 Juni 2014
 
Fine magene ! :)

Jeg venter litt, har lagt på meg i en liten ring rundt, så her finnes det ingen babymage helt enda :)
 
Reserverer plass her ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dumt at man ikke kan fortsette i samme innlegget men.. Her er magen min nå, 9+2 / 8+2 på kvelden.

ImageUploadedByBV Forum1383843493.068889.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Din mage ligner på min..hahah.. Jeg er også kun 8+1, men har hatt skikkelig gravidmage siden dag 1! :p Har ikke andre barn fra før, men har jo noen ekstra kilo. Magen min var ikke helt flat akkurat, men ikke bulende slik som nå! hihihi



Noe utgangspunktbilde legger jeg ikke ut hehehe men holder av plassen til å legge ut bilder når flapse2barnpå2år magen går over til gravidmage :D
----------------------------------------------------------------------------------


Første magebilde! Sikkert bare oppblåst, ble ikke sånn her med de to andre, men til gjengjeld, nå er det ikke mer enn et år siden sist jeg fødte heller :p Mine er jo 1 og 3 år nå :) Så da jumpstarter kanskje magen ?! :p
Kan legge til, jeg er definitivt ikke slank hehe det legger seg bare veldig jevnt :D Alltid hatt temmelig flat mage, legger heller på meg i bredden :p

8+5

1380206_10151752033271630_50430032_n.jpg
 
Back
Topp