Den var kjempefin!Her er min mage 7+4:
Vis vedlegget 35607
Jeg syns den har forandra seg og blitt større
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kjempefin!Her er min mage 7+4:
Vis vedlegget 35607
Tusen takkDen var kjempefin!Kanskje du kunne lagt den i samme tråd som den første? Altså redigert den første tråden din slik at alle bildene dine kommer på rad. Lettere å se utviklingen da
![]()
Her er min mage 7+4:
Vis vedlegget 35607
Unnskyld at jeg spør, men er det bilde der tatt på ett hotell rom i Tyrkia? Hehe... Og magen din er veldig fin![]()
26.06.2014
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det er detHar du vært på Babaoglu?
Hehejupp
![]()
26.06.2014
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det begynner å bli noen år siden. 3-4 tenker jeg.Er det lenge siden? Mannen min jobbet der for noen år siden så vi bor alltid der når vi er her nede
Noe utgangspunktbilde legger jeg ikke ut hehehe men holder av plassen til å legge ut bilder når flapse2barnpå2år magen går over til gravidmage
----------------------------------------------------------------------------------
Første magebilde! Sikkert bare oppblåst, ble ikke sånn her med de to andre, men til gjengjeld, nå er det ikke mer enn et år siden sist jeg fødte hellerMine er jo 1 og 3 år nå
Så da jumpstarter kanskje magen ?!
Kan legge til, jeg er definitivt ikke slank hehe det legger seg bare veldig jevntAlltid hatt temmelig flat mage, legger heller på meg i bredden
8+5
![]()