De ulike gulpeklutene

Når jenta mi var liten (8 år siden) kjøpte jeg gulpekluter til henne. Disse ble kjøpt på babybutikk, var helt myke og hadde slik «krepp» som kreppsengesett har. Det er ikke sånn typiske gasbleier eller flanell.. Noen som vet hva disse klutene heter? Eller i alle fall skjønner hva jeg mener? Finner de ingen sted igjen, og jeg ønsker så veldig å ha sånne igjen til denne babyen!
Sånne som disse? http://tablet.hm.com/no/product/70001?article=70001-A

De klutene fra barnas hus som koster 10kr stk er sånne du mener jeg var også på leid itte sånne, ser helt vanlige ut, så jeg kjøpte først 1 stk for å teste , vasket å heiv i tørketrommel å då ble de sånn ❤

Når jenta mi var liten (8 år siden) kjøpte jeg gulpekluter til henne. Disse ble kjøpt på babybutikk, var helt myke og hadde slik «krepp» som kreppsengesett har. Det er ikke sånn typiske gasbleier eller flanell.. Noen som vet hva disse klutene heter? Eller i alle fall skjønner hva jeg mener? Finner de ingen sted igjen, og jeg ønsker så veldig å ha sånne igjen til denne babyen!
Prinsesse har. Men ligger under kjøkken mener jeg gi sa. Dem var mye bedre og billigere. Ligger i "ruller" . Jeg likte dem best.

Prinsesse har. Men ligger under kjøkken mener jeg gi sa. Dem var mye bedre og billigere. Ligger i "ruller" . Jeg likte dem best.

Ååh... må sjekke det ut. Har sett der, men så bare i barneavdelingen :p men nå arvet vi faktisk et lass med gulpekluter, så spørs om jeg treger flere :)

Ååh... må sjekke det ut. Har sett der, men så bare i barneavdelingen [emoji14] men nå arvet vi faktisk et lass med gulpekluter, så spørs om jeg treger flere :)
21e84d096540b65ebe226d646f288a33.jpg
tror det er disse

Back
Topp