De ulike gulpeklutene

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Når jenta mi var liten (8 år siden) kjøpte jeg gulpekluter til henne. Disse ble kjøpt på babybutikk, var helt myke og hadde slik «krepp» som kreppsengesett har. Det er ikke sånn typiske gasbleier eller flanell.. Noen som vet hva disse klutene heter? Eller i alle fall skjønner hva jeg mener? Finner de ingen sted igjen, og jeg ønsker så veldig å ha sånne igjen til denne babyen!

Jeg kjøpte massevis på nameit sist, de er ikke flanell! Sett de? Ikke slike du mener?

Jeg kjøpte massevis på nameit sist, de er ikke flanell! Sett de? Ikke slike du mener?

Nei, i alle fall ikke de som kommer opp når jeg googler name it sine...
men var du fornøyd?

Trodde det var det som het gaskluter?? Mine krølla seg sånn som du sier, 7 år siden sist..

Når jenta mi var liten (8 år siden) kjøpte jeg gulpekluter til henne. Disse ble kjøpt på babybutikk, var helt myke og hadde slik «krepp» som kreppsengesett har. Det er ikke sånn typiske gasbleier eller flanell.. Noen som vet hva disse klutene heter? Eller i alle fall skjønner hva jeg mener? Finner de ingen sted igjen, og jeg ønsker så veldig å ha sånne igjen til denne babyen!
Jeg kjøpte en del sånn på kid interiør da jeg ventet sønnen min. Eller mulig det var på Princess. Men en sånn type butikk.

Spar kjøp mener jeg også har forskjellige typer, verdt å sjekke ut :)

Nei, i alle fall ikke de som kommer opp når jeg googler name it sine...
men var du fornøyd?

Ja var veldig fornøyd. Har sikkert 30 stk[emoji28] skikkelig storgulper[emoji85] de ble veldig myke og gode etter vask og tørketrommel [emoji4]

Jeg kjøpte lignende på name it. Er myke og gode

Har fra mimmis.no.husker ikke merke men de var med stjerner på. Kom i pakker på 3 store og 3 små tror jeg

Kjøpte på jysk eller kid, litt usikker. Men da var i 2011[emoji23] har du sjekka der?

Kjøpte på jysk eller kid, litt usikker. Men da var i 2011[emoji23] har du sjekka der?

Nei har ikke det. Er usikker på hvordan de ser ut når de er nye :p noen sier det er sånne gaskluter som er helt glatte i butikken men bølger seg i vask. Men keg har to forskjellige typer fra jenta mi, den ene bølget seg, den andre gjorde ikke. Så vet ikke helt hvilke jeg skal kjøpe :p

Back
Topp