de store gode trusene...

Rakosy

Elsker forumet
i huskelista for sykehusbaggen, er det nevnt store truser...

Lurer på om det er noen som har noen forslag på hvor disse kan kjøpes rimligst?

Jeg har lyst på sånne mammatruser som går opp til navlen.. og har sett på H&M's mammatruser, 2 for 149... (ikke ille egentlig) noen som vet om noe rimligere av den sorten?
http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_UND2&shoptype=S

håper å kunne "støtte opp" magen litt, eller iallefall holde den på plass[8D]

Lindex selger masse bra truser tror jeg. Vet ikke helt hvordan prisen ligger der.
Jeg skal en tur der på mandag og kjøpe meg noen.

Anbefaler å bruke de nettingtrusene man får på sykehuset. De er ikke mye fancy, men jammen er de behagelige og så holder de bindet så godt på plass! [:)] Hva skal du med mammatruser etter at du har født forresten? De er jo beregnet for gravide vel? [8|]

Ja de nettingtrusene er ganske bra. Stjal ett par med meg hjem, etter jeg var innlagt sist helg. Blir en del blod etter 5 stykker har sjekket åpningen din på 3 dager  [:'(] 

ORIGINAL: Mirus

Anbefaler å bruke de nettingtrusene man får på sykehuset. De er ikke mye fancy, men jammen er de behagelige og så holder de bindet så godt på plass! [:)] Hva skal du med mammatruser etter at du har født forresten? De er jo beregnet for gravide vel? [8|]

takkler ikke lukta på de nettingtrusene[:'(]  har alltid syns de har luktet helt forferdelig... *super-nese*
grunnen for at jeg vil ha mammatruse, og ikke bare vanlig truse, er fordi jeg gjerne vil ha noe å holde på plass magen med den aller første tida... eller iallefall holde den varm.. fryser fort på magen, og kan ikke ha glippe mellom genser og bukse, og kan da ikke gå med mammabukse hele tiden frem til magen er på plass igjen...
så noe må jeg iallefall ha for å dekke til nederste del av magen...

ORIGINAL: Henriette1986

jeg har kjøpt mamma hipstere på Ellos.. de er kjempe gode!!! og de er sånt stoff s det kjennes nesten ikke at du har de på deg =)

takk for tipset[:D]
tror nok jeg må bli en Ellos-shopper [;)]

ORIGINAL: Rakosy

takkler ikke lukta på de nettingtrusene[:'(]  har alltid syns de har luktet helt forferdelig... *super-nese*
grunnen for at jeg vil ha mammatruse, og ikke bare vanlig truse, er fordi jeg gjerne vil ha noe å holde på plass magen med den aller første tida... eller iallefall holde den varm.. fryser fort på magen, og kan ikke ha glippe mellom genser og bukse, og kan da ikke gå med mammabukse hele tiden frem til magen er på plass igjen...

Regner med å bruke mammabukser lenge etter fødselen denne gangen og jeg altså, er utrolig behagelig! [;)]

ORIGINAL: Rakosy

Regner med å bruke mammabukser lenge etter fødselen denne gangen og jeg altså, er utrolig behagelig! [;)]

har selv planer om å bruke mine lenge jeg og.. men siden jeg er blakk kirkerotte (les: dagpengemottaker), så har jeg bare 2 mammabukser.
Så jeg er pent nødt til å bruke andre type underdeler også.. og da er det så godt at magen er tildekt.. vet jo aldri når genseren evt sklir opp.....

hva med å kjøpe slike magebelter de selger på h&m? Brukte slike til mine vanlige bukser før magen blei for stor, og har egentlig tenkt at de kanskje funker når magen er på retur og... [:)]

Har brukt de nettingtrusene på sykehuset litt, og så har jeg kjøpt en haug med pierre robert sine boksere. Disse har jeg brukt med mine to første også. Kjempe gode!

Vanlige mamma-hipstere fra H&M er også veldig gode, god plass til tjukke bind osv.

Og så er det jo greit å påpeke for førstegangsfødende som lurer på hvorfor man trenger mammatruser at magen ikke magisk forsvinner med en gang ungen er ute - du ser fremdeles ut som om du er 5-6 mnd på vei, bare at magen er en stor myk DEIGKLUMP i stedet for fast og fin. [8D]
Tar gjerne en uke eller ørten før ting faller litt på plass igjen, så beregn å måtte bruke mammatøyet litt lenger - selv om vanlige, romslige joggedresser o.l. også fungerer bra. [:)]

JM på føden fortalte nemlig om ei jente som dukket opp med de åletrange jeansene sine og stringtruser i sykehusbagen - hun antok at så snart ungen var ute var alt over og vips ville hun være som før... [8|]

Back
Topp