Siden det er en tråd for de som har kjent spark hadde det vært greit å sett hvem som enda ikke har kjent noe, samt hvor langt du er på vei? Jeg er 15+5 flergangsfødende og kjenner foreløpig ikke noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det helt likt som deg. Førstegangs 15+6 med morkake foran enda ikke kjent noe her hellerJeg er førstegangs, 15+6, morkake foran og har ikke kjent noe. Prøver å kjenne godt etter på morgenen, men nada Håååper jeg snart kjenner spark - gleder meg så!
Godt vi er flere.. har lest at det er veldig individuelt på når gravide med morkaka foran kjenner spark, krysser fingrene for at vi er v de som kjenner tidligJeg har det helt likt som deg. Førstegangs 15+6 med morkake foran enda ikke kjent noe her heller
Ja håper detGodt vi er flere.. har lest at det er veldig individuelt på når gravide med morkaka foran kjenner spark, krysser fingrene for at vi er v de som kjenner tidlig
Ja, de sa det når jeg var på privat TUL og så bekreftet de det på OTUL.sa de at morkaken var foran på tidlig ul?
Nå er det vel heller ikke noe god statistikk for når folk kjenner bevegelse. Jeg har ikke klart å finne tall på hva som er "normalen". Det eneste jeg finner er at de fleste KJENNER liv rundt uke 18-20. Det betyr ikke at de ikke har kjent det tidligere, men at de fleste har begynt å kjenne det innen det punktet. I tillegg så er det jo forskjell på når man "tenker" det er babyen som beveger seg og når man er helt sikker. Ofte er man ikke heeelt sikker før man kan kjenne det utenpå. Jeg ville for eksempel ikke loggført bevegelse enda, men det jeg føler stemmer over ens med det jeg har sett på ultralyd f.eks. Nå er jo også mange her inne kommet til uke 15-17 og da er det ikke rart at mange begynner å kjenne de første bevegelsene. Babyene er også ulike, min første var veeeldig rolig i magen og vi fikk kjempegode bilder og mål på ultralyd. Denne her er mye mer turbo i magen. Jeg har foresten hat morkaken foran begge ganger.Ja, men i følge «pensum» er det ikke gjennomsnittlig representativt at hele forumet kjenner spark så lenge før «normalen». Tror januar 2024 ligger langt foran snittet uavhengig av hvor morkaken ligger. Her inne får man jo inntrykk av at det kun er de med morkaken foran som ikke har kjent noe mellom uke 12-15 og det er litt unormalt