De som har mistet?

GravideMeg

Forumet er livet
Noen som husker noen av dem?  Har ikke vært så aktiv her de siste ukene, så har ikke helt kontrollen, men tenkte at vi kanskje skulle ta dem vekk fra bursdagstråden, så lenge mesteparten av dem kommer inn i et nytt forum og ikke henger her lenger..

Hvis dere vet om noen så gjerne før dem opp, slik at jeg kan lage en liste her og gå gjennom bursdagstråden etterhvert.  :)

- Pinkie^Pie
- Mamii 26

Er det ikke bare Pinkie Pie som har mistet? Hvertfall den eneste jeg husker nå..

*lmk88* skrev:
Er det ikke bare Pinkie Pie som har mistet? Hvertfall den eneste jeg husker nå..

Trodde nå det var flere enn én som hadde misstet..  Har ikke fått endret bursdagslisten siden den ble satt opp ser du..

Er vel noen som bare har forsvunnet også uten å si hadet.. Håper at det ikke blir så altfor mye jobb å forandre den..

*lmk88* skrev:
Er vel noen som bare har forsvunnet også uten å si hadet.. Håper at det ikke blir så altfor mye jobb å forandre den..

Neida, det fikser seg nok. Bare tenkte at det er litt dumt hvis vi tilfeldigvis gratulerer noen med dagen som ikke fins her inne lenger.. Er litt greit å ha en nøyaktig oversikt  :)

Mazter skrev:
Det er jo ganske mange som har mista, men er flere som må ryddes opp i på fødetråden enn bursdagstråden! Men Mamii 26 har i hvertfall mistet, og hun står på bursdagstråden.

Ja, masse som må ryddes opp i.. Vi kunne jo evt. hatt nytt opprop for begge deler, hvis det ikke blir for mye stress.. Jeg vet ikke helt jeg. Hadde sikkert vært like greit..  :S

Mazter skrev:

GravideMeg skrev:

Mazter skrev:
Det er jo ganske mange som har mista, men er flere som må ryddes opp i på fødetråden enn bursdagstråden! Men Mamii 26 har i hvertfall mistet, og hun står på bursdagstråden.

Ja, masse som må ryddes opp i.. Vi kunne jo evt. hatt nytt opprop for begge deler, hvis det ikke blir for mye stress.. Jeg vet ikke helt jeg. Hadde sikkert vært like greit..  :S

Jeg tror det ville vært bedre, men da burde vi vente til alle har passert 12 uker, ikke bare mesteparten! Det er fortsatt flere som mangler et par uker før de kommer dit.

Er enig med deg der. Da er det mindre sjans for at noen mister. Det er vel bare noen uker igjen til alle har passert også, så vi kan jo bare lage de trådene på nytt da  :)

Back
Topp