De som har barn fra før...

Akkurat 5 år og takker gudene for det, jeg hadde aldri taklet to små :o
All kred til dere som har to tette!

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Blir 6 år her. Mer enn vi hadde tenkt, men ikke alt man kan styre her i livet. Blir nok bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir 9 år mellom her. Tror det blir bra, storesøster kan hjelpe til på en helt annen måte enn hun kunne gjort om hun var yngre :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Blir nesten 3 år her, jenta vår blir 3 i januar :-)

Her blir det 6 og 1/2 år :/ Skulle gjerne hatt ca 3 i mellom, men det rår nok ikke jeg over :)

5år og 4mnd :) helt perfekt! Har hatt vanvittige bekkenproblemer siden sist fødsel så har ikke turt før nå. Fant ut at storebror burde være såpass om jeg ble å slite med bekkenet som sist

Sent from my iPhone using BV Forum

6 år mellom her. Forskjellige pappaer da. Skulle gjerne hatt 3 år(max) mellom.. Men slik ble det ikke. Håper det blir bra.

Her blir det nesten 5... Kroppen ville ikke før. Kronisk bekkenløsning og sliter allerede:( skulle ønske jeg var ferdig i løpet av året jeg ble 30, men helsa først!

Blir ca 2 år og 1mnd ;-) planen var to liitt tettere...meeen det kunne vist ikke bestilles :-p men 2 år går heelt fint ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er eldste 13( blir 14 i jula), jente 10, jente 9 og minste jenta 4..Så her er dem godt spredt:)

Her blir det 4 år og 1 mnd. Tror det blir fint jeg. Han skjønner mye og vet hvordan man er med andre barn, så kam vi snakke masse sammen om hva som kommer og om det som er vanskelig.

1. Mann skal bli storebror

3 år og 3 mnd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Guttene til sambo er 4og 5 når lille kommer :-) tror det blir fint! Selv om de er veldig rotete og aktive om dagen, så er de mer eller mindre selvgående (dobesøk, lek, påkledning osv) :-) også deilig at de er så tett, da leker de så godt sammen- og har hverandre når lillegull kommer og stjeler oppmerksomheten <3

2,5 år mellom 1 og 2. Og 3 år mellom 2 og 3 :-)

Back
Topp