De som har barn fra før...

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvor langt er/blir det mellom barna?
Her blir det litt over fire år, syns egentlig det er ett for mye, men det var sånn det ble:)

Samme her. Bli 4 år 4 mnd mellom barna. Men, får ikke laget baby på bestilling, og jeg hadde veldig behov for at jeg var klar for et nytt barn. Det har tatt sin tid for å si det sånn :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

2år og ei uke :p ca.

Når babyen kommer blir storebror nesten fire og lillesøster 2,5.

Laget på bestilling her!! Blir 2 år og 3 mnd mellom :) skulle vel egentlig ha akkurat 2 år men så var d så mye som skjedde at vi holdt oss på pillene til over jul :)

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Her blir det 4år og ca 7mnd imellom. Syns det er litt lenge, men passet ikke før nå...

27.12.14
02.06.10

Det er 3 år mellom den eldste og mellomste og så blir det 20 mnd mellom mellomste og minsten :)

Her blir det 22 mnd mellom :)

Vi får en noe uventet attpåskatt... 14 mnd mellom de to eldste, så kom nr tre når de eldste var tre og fire... Nå er de ti,ni og seks....

Vi har 2 år og 8 mnd mellom de to eldste. Når minsten kommer, er de 7,5 år og nesten 5. Jeg er veldig spent på hvordan det blir med såpass stor aldersforskjell. Men sånn ble det, så det får bare funke.

Mellom storebror og lillebror er det 4 år og 7mnd. De har forskjellige fedre, hadde egentlig planlagt å ha 3 år mellom, men når det første forholdet røyk så røyk de planene :p mellom lillebror(snart storebror) og baby blir det 20mnd'er! Er spendt på hvordan det blir! Har hatt det ufattelig enkelt men en superselvstendig 5åring og en blid og fornøyd baby.. Blir jo noe annet med skolegutt, hyperaktiv toåring og ja, vi vet jo aldri hvem som kommer :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Ca 10 år mellom eldste og yngste når bebisen kjem, og 2,5 år mylla nr 2og3

mor til to gull, 05 og 12

Her blir det 16 år mellom. Gutt født 1998 og ei jente nå om noen dager :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Storesøster ble født mai 2013 og lillesøster/lillebror kommer i desember/januar :-)

Det blir 2 år og 4 mndr mellom storebror og bøllefrø :)

Back
Topp