de siste morgenene... (BÆSJ)

pupple

Forumet er livet
har han våkna av at han måtte bæsje..

første dag rett før vi skulle vekke han. (litt før syv) - OK
andre dag rundt 6.30.. - JAJA! og i dag kl 05.40 - OIII!! [&:]

i dag bytta jeg bleie og håpte han skulle sovne igjen, for det er altfor tidlig å begynne å stå opp.. han pleier sovne igjen om han våkner sååå tidlig. men når jeg var på loftet igjen for å finne meg no tøy satt han fornøyd og babla, så da tok jeg han med ned.. og joda.. da hadde resten av porsjon bæsj kommet.

d jeg tenker på er at i morra er det helg.. og jeg er vant til en gutt som våkner mest rundt 8 jeg.. og sånn vil jeg fortsatt ha det!!! Alltid!!!
Håpe håpe.. vil ikke ha en som står opp med fuglene..[8|]
er jo snart slutt på jobbinga og[;)]

Jeg sier bare: VELKOMMEN I KLUBBEN![;)][:D]

sukk..[&o]
men i morra legger jeg han jo igjen.. uansett!!!
han sovner nok igjen hvis klokka er før 7.
i dag skulle han jo til dagmamma, men 5.40 er driiittidlig å opp for han da[&:]

Isabelle sov faktisk litt lenger i ferien hun. Av og til 0630 og andre dager helt til 0730! Vet ikke hvorfor hun varierer sånn jeg. Men nå etter ferien våkner hun senest når klokken min ringer kl 0600. Av og til er hun våken allerede, og står i senga og gliser når jeg våkner (lille BABYEN min må sove på rommet til mamma og pappa enda, vettu...)

Men vi har mer til felles enn tidspunktet, for Isabelle har også fylt bleia før stå-opp-tid to-tre dager denne uka. Hun bruker ellers å fylle den akkurat i det vi skal til å komme oss ut i bilen for å dra på jobb/barnehage.[&:] Godt jeg ikke skal med et tog eller noe, for det ville gått galt støtt...[:o]

Før våkna vi til bæsj hver morgen, og han rakk å fylle bleien igjen før vi kom oss ut døra[&:] Han bæsjer enda to ganger på morgenen, men han drøyer det til han har fått av seg nattbleien.

Og til tidlige morgener så sier jeg også:velkommen i klubben!

ingen bæsj  i dag..[;)] var sikker på det var d han våkna av kl 6.00 men d var det ikke.. jaga pappan opp a senga jeg, og han gav han ny bleie å tisse i (ja ja - hadde ikke jeg gidda) våkna igjen 6.45, og jeg gav han vann.. han var driiiit-tørst!! så sov han til 8.00 - fiiiint!!

her har det og vært standard med bæsj i det vi skal reise til dagmamma.. ALLTID når jeg skal levere og ALDRI når mannen gjør det.. er d muulig!! er urettferdig syns jeg.

Hehe.. Vi våkner til bæsj hver morgen vi også! [:D]

Våknet ikke til bæsj her heller i dag. Hun ventet til etter frokost (mer som vanlig). Skikkelig ladning. Også fylte hun bleia igjen på ettermiddagen. Hun spiser jo mye, men at det kan komme SÅ MYE BÆSJ ut av en så liten kropp?[8|]

Back
Topp