De siste kronene :(

Jamen skjønner ikke hvordan de kan bet ut dette??
Men jeg er veldig glad for det da

Jeg aner ikke, men snille piker fortjener at det løser seg. Og dette er jo penger du skal få tilbake etterpå uansett, så det skulle bare mangle. :D

Så bra at det ordner seg :)

Jeg aner ikke, men snille piker fortjener at det løser seg. Og dette er jo penger du skal få tilbake etterpå uansett, så det skulle bare mangle. :D
Joda men at man skulle få det på forsikringen, jeg skrev bare hvordan det var jeg da.. skjønner det enda ikke :p

Jaja er en mening med alt :D

Så kjekt at der ordnet seg :D

Joda men at man skulle få det på forsikringen, jeg skrev bare hvordan det var jeg da.. skjønner det enda ikke [emoji14]

Så bra det ordnet seg! Det var jo en stor lettelse for deg! [emoji1] Har måttet ty til kredittkort selv, har jo fort blitt ca 10000 på tre uker nå i medisiner... hva slags forsikring var det? Kanskje jeg har no forsikring jeg kan sjekke med også [emoji28]

Du må jo selvsagt ha alle medisiner, det går jo ikke uten. Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men du får jo både litt tilbake fra pasientreiser og alt for medisiner fra HELFO. Så om du spør noen om et lån nå så vil du jo kunne tilbakebetale snart. Du må jo enten låne privat, forklare for banken din eller skaffe noe kredittlån. Lykke til! [emoji813]red
Man får vel ikke tilbake alt for medisiner fra Helfo, kun det som overstiger 17000-ish...eller har jeg misforstått noe?

Man får vel ikke tilbake alt for medisiner fra Helfo, kun det som overstiger 17000-ish...eller har jeg misforstått noe?

Det stemmer, men Star er langt over den grensen nå. :)

Ok, ble usikker siden du skrev "alt for medisiner fra helfo" [emoji6]

Det var ment som et direkte svar til Star. :)

Hun får absolutt alt tilbake for medisiner til dette forsøket. :)

Så bra det ordnet seg! Det var jo en stor lettelse for deg! [emoji1] Har måttet ty til kredittkort selv, har jo fort blitt ca 10000 på tre uker nå i medisiner... hva slags forsikring var det? Kanskje jeg har no forsikring jeg kan sjekke med også [emoji28]
Gjensidige :joyful: Var jo bare helt ærlig når jeg skrev Ang det

Ja men hva slags type forsikring...ulykke,livs,innbo,reise...annen type? Det var jo helt supert at du fikk det dekket [emoji7]
Hun jeg snakkes på chatten med sa jeg måtte prøve og sende inn på reiseforsikringen

Se det ja, det var ikke verst! Ordner seg for snille piker [emoji4] Masse lykke til med forsøket!
Ja få håpe det er noe med det siden ting har gått som det Jar dette forsøket, vært mye rot med pengene ;)

Kjempe bra at det ordnet seg :Heartred:Heartred:Heartred

Bra det ordnet seg!! Aldri tenkt på at man kan få økonomisk støtte av slikt slag på forsikring[emoji848][emoji848] trodde man måtte ha mistet noe/ødelagt noe/ulykke etc!! Men er jo supert det!

Joda men at man skulle få det på forsikringen, jeg skrev bare hvordan det var jeg da.. skjønner det enda ikke :p

Hvilken forsikring brukte du til dette da? :) Hva skrev du for og få det innvilget egentlig ?

Back
Topp