Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gitt mer og mer over til bepanthen fra apoteket fremfor inotyol /sinksalve fordi den ikke satt så godt som sink/ inotyol. Følte her at første man ble verre av ar jeg måtte "skrubbe" det vekk ved hvert skift. For det blir jo en del bleier de månedene..
Sniker fra april. Inityol skal man ikke vaske vekk med vann/ såpe, men olje. Ellers blir det mye mye verre enn det var. Bruker faktisk den salven masse i helsevesenet/ på sengeliggende voksene og er som et tryllemiddel bare den blir brukt riktigJeg gitt mer og mer over til bepanthen fra apoteket fremfor inotyol /sinksalve fordi den ikke satt så godt som sink/ inotyol. Følte her at første man ble verre av ar jeg måtte "skrubbe" det vekk ved hvert skift. For det blir jo en del bleier de månedene..
hmm, bleier ja. det mangler vi.har en pakke i str 1. men av erfaring så har ikke vi behov for den str... Også vurderer jeg å kjøpe inn brystepumpe så jeg har klart i tilfelle jeg får behov.. tror jeg må en tur på apoteket ila uken, kjøpe brystvortesalve også. Jeg kommer GARANtERT til å glemme noe som jeg har planlagt å kjøpe
![]()