De søte spark

castora

Forelsket i forumet
Synes det er så godt å kjenne liv og svangerskapet ble generelt mer morro etter jeg begynte å kjenne liv. spesielt når sambo og venner også kan kjenne det :)
MEN når Niklas sparker innover eller neddover og ikke ut mot magen så er det helt forferdelig ekkelt synes jeg.
Flere som kjenner til dette?

Helt herlig å kjenne lille gutten[:D] Merker ikke spes ubehag ved sparkingen, men helt sikkert vanlig[;)]
Niklas lille gutten din skal hete? Nydelig navn!! Samme som min førstemann (Niclas)[:D]

Jepp[:)] har en liten gutt i magen som synes det er ekstra stas å bruke blæren min som trampoline innimellom[:D] ikke særlig behagelig det i hvertfall. han er begynt å bli ganske sterk så av og til kvepper jeg til når han sparker til i magen. Men det er en helt utrolig herlig følelse å kjenne han bevege seg rundt i magen min[:)]

Ja blir Niklas ja :)
Var helt rart å få sendt navnesmokker i posten, men utrolig deili at ting blir mer og mer virkelige :)

Blæren her er mye i bruk om dagen ja, på flere måter :p
Men jeg får frysninga noen ganger når han sparker eller hopper på den eller sparker innover i steden for ut mot magen.
Litt ekkelt, men er vell bare å venne til seg det :)

Når mitt lille nurk sparker nedover på blæren så kjennes det ut som om jeg får støt på en måte... Ikke den meste behagelig følelsen, men syns bare det er så kjekt å kjenne ham sparke [:D]

Vi har to chihuahua her i hus som pleier å ligge på magen om kveldene når de koser seg med kvelds vask :p
Hun ene tørr ikke lengre, hun ble sås kremt da hun fikk seg et spark i mage/bryst.. Hun nekter faktisk å komme å ligge slik igjenn etter det, hehe..

ORIGINAL: castora

Vi har to chihuahua her i hus som pleier å ligge på magen om kveldene når de koser seg med kvelds vask :p
Hun ene tørr ikke lengre, hun ble sås kremt da hun fikk seg et spark i mage/bryst.. Hun nekter faktisk å komme å ligge slik igjenn etter det, hehe..

haha [:D]

Blæren er topp og hoppe på, spesielt når jeg sitter på møter. Hender jeg sliter litt da....[;)] men er jo hyggelig å kjenne liv.

Jeg kjenner liksom bare spark i et lite område rett under navelen..
Er det rart at ikke jeg kjenner i blæren osv??

Samboeren min har ikke tålmodighet til å sitte og kjenne på magen han... [:o] Men jeg har morkaken foran, så det er ikke så lett å kjenne sparkene utenpå fremme på magen heller... Det blir nok bedre senere, når magen blir skikkelig stor!

Ellers så koser jeg meg med sparkene jeg også [:D] 

Når mini sparker på blæra så føles det ut som om jeg får støt, akkurat som noen andre her skrev! Og spark fram mot morkaka har av og til vært litt vondt! (har så sterk baby atte *stolt* [:D])

I går kunne jeg til og med kjenne "spark" to steder på en gang, som om jeg både kjente føttene og hodet når babyen strakk på seg! Flere som har kjent noe slikt?

Jeg også kjenner spark kun fra navlen og ned, og spes blæra.

Gøy når man endelig kan kjenne spark når man er på jobb også, Har kun til nå kjent spark på kvelden. Men siste uken har vært morsom med spark både på morgen, på jobb og når jeg skal legge meg. Foreløpig litt rart å tenke på at det er en liten baby der inne som veiver med både armen og bein.

[:)]

Jepp kjenner det ganske bra nå[:D] Og jeg blir satt ut til tider fordi han sparker så hardt...
Veldig aktiv liten pjokk,begge jentene var aktiv og. Men ikke så harde spark som denne gutten[:D][:D]

Back
Topp