de ringte fra tv2

Fru Fryd

Gift med forumet
og vil du bli millionær!

for dere som ikke har fått det med dere; jeg og sambo satt å spilte på nettet på lørdag og ble en av de som fikk navnet sitt over skjermen og dermed hadde muligheten til å kvalifisere seg til å bli med å spille til lørdag!

de ringte meg igjen idag og stilte meg 8 spm, jeg svarte riktig på alle sammen! det eneste de var bekymret for var at jeg var så gravid, så de var redd det skulle skje noe!! jeg sa de ikke måtte tenke på det, men tror de var litt skeptiske!

syns helt ærlig det er litt dårlig dersom de ikke velger meg fordi jeg er gravid! menmen, sånn er det bare..skulle høre fra de i løpet av dagen dersom det ble aktuelt!

gratulerer!!
håper du får være med!!

jeg håpa jo han kunne tatt plassen jeg da, har ikke sååå lyst til å sitte der feit og jævlig på tv:P hehe

men jeg fikk ikke spurt om det selvfølgelig!! usj..

haha sorry cat jeg kan ikke se for meg deg i stolen foran hun programlederen..eller noen andre steder på tvsorry hehe

men håper jo såklart du blir med! så flink du er!

tett av de hvis du ikke får være med selv om du er gravid!

ORIGINAL: TasaMus

haha sorry cat jeg kan ikke se for meg deg i stolen foran hun programlederen..eller noen andre steder på tvsorry hehe

men håper jo såklart du blir med! så flink du er!

tett av de hvis du ikke får være med selv om du er gravid!

hvis du blir med må jeg være med i salen og heie[:)]

Så moro...[:)] De må jo ringe tilbake, kan jo ikke ikke velge deg selv om du er gravid. Da får de heller ha en back up hvis det skulle skje noe.

Ei venninne var med forgje lørdag og hun sa det var så artig. Hun kom i stolen, men klarte seg ikke.[8D]

ORIGINAL: cakkly

hallo de kan ikke drite i å velge deg pga du er gravid! latterlig!!!!

men anyway, grattttis;)
Håper du kommer med!!!

Så spennende!! GRATULERER & masse lykke til!!!

Så artig.. At du er gravid skal vel ikke ha noe å si vel!! Håper du får bli med:) Da skal jeg hvertfall se på[8D]

Så flink du er! Lykke til! [:)]

Så spennende! Gratulerer!

så kult da! håper du får være med! [:D]

så spennende :)
kanksje det blir litt cash i lomma da [:D]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

så moro da [:D][:D] håper du får være med.. eller kanskje at samboerern din blir med... til helgen er du jo 38 uker, og du får vel ikek fly da?? så da må du komme deg til studio på en annen måte.. uansett, håper det ordner seg [:D][:D]

(sambo sitter her å spiller hver lørdag I MITT NAVN.. så håper ikek han blir trekt ut noen gang...)

bor bare ca 1,5 time unna studio i oslo med bil heldigvis!

ORIGINAL: Heffalompen..

så spennende :)
kanksje det blir litt cash i lomma da [:D]

Krysser fingrene for at du får bli med og at dere vinner masse masse penger

Kult!![:D] oppdater oss om du får lov eller ei..

det kan jo være fordi om du må fly dit så er jo ikke det så bra så nærme fødselen....
det kan jo være...
men uansett så er det kjekt at du fikk tilbude hvertfall=)

jeg har ikke hørt noe, så da blir det nok ikkeno.. det er ikke fordi jeg ikke kan fly, jeg bor omtrent 1,5 time unna studio i bil.. jeg svarte riktig på alle spm hu stilte på tlf kjapt, og hu var heeelt med, helt til jeg sa jeg var gravid på slutten! da ble hu skeptisk og sa at hu ikke visste om det ble noe fordi noe kunne skje! ærlig talt.. helt utrolig spør du meg! men men :) var moro fordet!hehe

Utrolig dårlig dersom de dropper deg pga. at du er gravid da! Håper du får bli med[:)] Veldig spennende!

Back
Topp