De puppene..

fruKnudsen

Forelsket i forumet
Andre som begynner å få jur??

Jeg har ikke spesiellt store pupper fra før av men er redd disse kan avsløre meg hvis de fortsetter å vokse! Måtte ut å handle nye bh'er i dag gitt..

yes, men skjønner tegninga når det er tre i magen

*09-12* skrev:
yes, men skjønner tegninga når det er tre i magen

Haha, så skjønn du er! Ja, det blir vel full krangling om de to du har om noen måneder! :D

Åjada, men ikke kommet meg ut på bh shopping enda. Nå har jeg store fra før av så tror ingen ser det enda.

Shiry skrev:
Åjada, men ikke kommet meg ut på bh shopping enda. Nå har jeg store fra før av så tror ingen ser det enda.

Jupp.. Mine var slappe som te-poser før graviditeten :P
Nå er de tunge, faste og veldig ømme .. Gjør vondt å snu seg om nettene og jeg klarer ikke ligge på magen eller å ta i de. 

Har vært på ferie i noen uker, og da jeg var tilbake på jobb så trodde kollegaene at jeg hadde fått nye silikon pupper :S

Twinkle*Star skrev:
Har vært på ferie i noen uker, og da jeg var tilbake på jobb så trodde kollegaene at jeg hadde fått nye silikon pupper :S

He he he :P
såpass ja ;) 

Merker nada jeg! :p sist fikk jeg jo enorme (og jeg eier ikke pupper).. Men nå har ingenting skjedd enda, de ekspolderer vel fort istedenfor sakte men sikkert. Strekkmerker <3

Føler mine er helt sprengte... Nesten vondt å ta på de... Må vel ut å handle nye BH'er snart selv også emoticon 

Shauri skrev:
Merker ingen forskjell her. Gjorde ikke det i forrige svangerskap heller.

Jepp det kan dere si at jeg gjør :) Her har de virkelig vokset seg store, bruker vanligvis 75 dd, nå har jeg gått ned litt så jeg prøvde å kjøpe nye større bher. De var 70e og en bh var 70 dd, altfor lite kan jeg si med engang. Jurene hopper ut og lever sitt eget liv, må vist ha enda større! Hvor skal dette ende!!

*TryllTryll* skrev:
Jupp.. Mine var slappe som te-poser før graviditeten :P
Nå er de tunge, faste og veldig ømme .. Gjør vondt å snu seg om nettene og jeg klarer ikke ligge på magen eller å ta i de. 

Samme her..

Shauri skrev:

Ikke jeg heller... kjenner at brystvortene er ømme, og kjenner stikkinger av og til. Men ellers samme størrelse. 

Shauri skrev:

Sign.

Back
Topp