De puppene altså.

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Jeg føler at puppene bare vokser og vokser.. stopper ikke dette så føler jeg at de kommer til å sprekke..
Og i tillegg så er de så ufattelig vonde når jeg ligger og sover og jeg skiftet ligge stilling, og jeg har egentlig ikke lyst til å aove med sportsbh, for jeg synes det er så behagelig å sove uten ;)

Måtte bare syte litt.. er det andre som enda har det sånn? Er 15+5 nå

Puppene mine har vært kjempevonde lenge. Men siste uken ca så har den såre sprenge følelsen avtatt. :)

Fortsatt litt øm og kjenner ting i brystvortene.:)

Er 15+3 idag.:)

Mine er gigantiske og jeg hater det!
Men jeg er ikke overraska da de har vært sånn de andre gangene å, og verre blir det når amminga begynner :p

Følte at mine slutta å vokse ca uke 10, er 14 nå, så det ømme følelse har og avtatt litt. Dem føles litt tunge da

Ja, det er absolutt ikke noe gøy.. synes de er store nok som de er nå. Trenger ikke å bli større nå før evt amming begynner..

Mine har vokst litt men ikke kjempemye, er 15+0. Vet ikke helt hvilken bh jeg skal kjøpe meg.. Hvor tidlig kan/bør man kjøpe ammebh?

Mine vokser tydeligvis ikke når jeg er gravid, dette er min 3.! Ikke er de ømme heller. Blir store når jeg får melk da :P

Mine er blitt enorme. Eg hater det. Eg har tatt brystreduksjon for 6 år sida. Så eg er virkelig ikkje fan av større bryster

Jepp, har allerede måttet gå til innkjøp av nye BHer da de gamle ble altfor små.. Og brystvorter er skikkelig ømme :eek:

Hadde heldigvis noen bher jeg til nød kan bruke. Men ifølge de målene jeg tok idag så har jeg gått fra 65E til 70i .. synes dette er helt horribelt.. så håper det stopper opp nå altså. .

Gått fra 85H til 90J, spendt på å se åssen det blir når det blir melk i de :O Brystvortene har doblet seg i str også, å er kjempe ømme...

Uff måtte ut å kjøpe nye bh'er idag. Her tror/håper jeg de har stagnert litt, vet de blir større når melken kommer. Håper de kan vente med å vokse mer til den tid.

Hadde heldigvis noen bher jeg til nød kan bruke. Men ifølge de målene jeg tok idag så har jeg gått fra 65E til 70i .. synes dette er helt horribelt.. så håper det stopper opp nå altså. .

Og kjære vene! Jeg som syntes mine var blitt gedigre i svangerskapet. Gått fra 75C til 75D

Det er vel noe forskjell i mål her også. Mine 75B på Hm-størrelse tilsvarer en 70 E/F på change :-) Jeg blir alltid forvirret når folk snakker i change-størrelse.. :-P

Når du går ned i str på omretsen må du opp i str på cup. Det er første regel.
Og mitt problem er at jeg er for smal i midjen og har for stor cup til å passe inn i hm sine bher. Om jeg da skal finne en dom faktisk passer i cupen så passer den ikke i omkrets. Og blir den for stor i omkretsen så blir jo alt feil. Det er veldig mange som faktisl bruker feil str. Fordi hm og de ikke har store nok cup str i snale omkretser..

Jeg bruker da samme str avhengig om de er kjøpt hos changes, triumph eller andre undertøysbutikker som har utvalg i str☺

Noen som har barn fra før av med ulike kjønn, og opplevd at puppene vokste mye mindre når det var gutt i magen enn jente?

Ja... Jeg lurer på hvor i all verden jeg skal få tak i neste bh nå... Er på 75 K! Det er den største cupen på Change. Vet det kan fåes større i enkelte nettbutikker, men er avhengig av å prøve. Blir mye styr med returer...

Når du går ned i str på omretsen må du opp i str på cup. Det er første regel.
Og mitt problem er at jeg er for smal i midjen og har for stor cup til å passe inn i hm sine bher. Om jeg da skal finne en dom faktisk passer i cupen så passer den ikke i omkrets. Og blir den for stor i omkretsen så blir jo alt feil. Det er veldig mange som faktisl bruker feil str. Fordi hm og de ikke har store nok cup str i snale omkretser..

Jeg bruker da samme str avhengig om de er kjøpt hos changes, triumph eller andre undertøysbutikker som har utvalg i str☺

Ja det skjønner jeg! De rene undertøyskjedene opererer jo med andre størrelser enn kjedebutikkene. Jeg kunne før graviditeten bruke 70 i alle typer , men i F cup på change og ikke C, som mine andre billig bher ;-) Før jeg oppdaget change forsto jeg ikke hvordan mine venninner med små/middels pupper kunne påstå at de hadde E-cup!! :-D :-P

Back
Topp