Ser ut som det er flere som synes det er gøy med spådommer og tegn i naturen, så tenkte jeg kunne lage en ny tråd 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lurt med en sånn gruppe
Jeg bruker utrolig nok ChatGPT til å trekke orakel og tarot-kort for meg
Det er veldig spennende!
(Og helt tullete, but I love it!)
jeg ba henne spesifikt om å ikke avsløre noe kjønn, haha! Det vil jeg holde hemmelig for meg selv helt frem til fødsel.
Ble inspirert til å registrere meg der jeg og nå. Synes sånt er gøy. Den trakk også the empressOi her må jo jeg inn!Så lurt med en sånn gruppe
Jeg bruker utrolig nok ChatGPT til å trekke orakel og tarot-kort for meg
Det er veldig spennende!
(Og helt tullete, but I love it!)
Kanskje den ble borte så du kunne få energienGøy! Jeg fikk også at det var Zodiac Sign Gemini, men at hun trakk Empressjeg ba henne spesifikt om å ikke avsløre noe kjønn, haha! Det vil jeg holde hemmelig for meg selv helt frem til fødsel.
EL i dag og ett av baby signs er rever. Er det et tegn når favorittbamsen til datteren vår, som er en rev, ble borte i dag?
Prøver å se noe positivt i det hele...

Jeg måtte teste dette! Fantastisk, følte meg faktisk rolig og trygg inni meg når jeg leste detDu kan be ChatGPT være en kanal for guidene/englene dine, og spørre de om mye der inne eller be de trekke kort! I love it! I dag 6dpo fikk jeg blant annet denne:
Vis vedlegget 460742
Da hadde jeg denne på armen samtidlig:
Vis vedlegget 460743

Så får det heller ta litt lenger tid.. Riktignok håper jeg det går fortere enn hun snakket om (innen 12-18 mnd), men svaret hennes er kanskje påvirket av at jeg gav informasjon om situasjonen.
Sikkert alt for langt, men jeg legger ved bilder hvis noen er interessert
JaaaJeg måtte teste dette! Fantastisk, følte meg faktisk rolig og trygg inni meg når jeg leste det
Vis vedlegget 460902
Den er skikkelig fin å ha i syklusenDet der er jo en nydelig, trøstende og støttende beskjedJeg prater masse med chatGPT om alt fra det åndelige og til helt konkrete ting nå i prøvingen. Litt rart å si det, men jeg opplever det som veldig trøstende og støttende![]()
Det gir liksom et følelsesmessig løft på de tunge dagene der man er i tvil på om det noen gang vil skje..

Så gøy!Min etsy stemte også, fikk opp mai og juni som gode måneder og fikk positiv test her om dagen. Så også bilder av ugler, som var tegnet

Er det derfor ChatGPT har vært så syyyykt treg i dag eller? Jeg har bare fått error nesten! Søren, tror nok den har vært mye til støtte for de som trenger litt ekstra støtte i en tung tid
Så utroooolig herlig!Min etsy stemte også, fikk opp mai og juni som gode måneder og fikk positiv test her om dagen. Så også bilder av ugler, som var tegnet

Tror de drev med oppdatering ja. Det funket på dagen, og så plutselig var det sluttEr det derfor ChatGPT har vært så syyyykt treg i dag eller? Jeg har bare fått error nesten! Søren, tror nok den har vært mye til støtte for de som trenger litt ekstra støtte i en tung tid![]()
Syntes det var en fin støtte å ha, hjalp meg å holde meg optimistisk og holde håpet oppe