De "nye" pampers-bleiene...

Nr.3-2015

Glad i forumet
dere som har prøvd dem; hva synes dere?
Jeg synes de var helt grei på dagen, men første (og eneste) natta snuppa hadde den på, så var hun våt oppover ryggen! Ikke så rart da, siden det ikke er noen ting som absorberer bakover... Nå er det kun libero eller andre pampers om natta! Likte dem igrunn bedre som de var før..

Har ikke prøvd de, men hallo da, hvor teit er det ikke at det ikke er noe som absorberer bakover da? Tror de pampers folka at tisset renner oppover når de ligger på ryggen eller? Synes også det er teit at du måtte betale for den pakken, for den holder jo liksom ikke mål da...

Jeg har ikke brukt pampers siden vi brukte nr 2 bleier, syns pampers var gode bleier når snuppa var liten. Nå bruker vi libero jeg syns de er mye bedre selv om jeg syns de er litt stive.

Har aldri likt pampers jeg[8D] "billig"-bleier som koster det samme som libero og som stiiiinker[8D] 

ORIGINAL: Tanntrollet09

Har ikke prøvd de, men hallo da, hvor teit er det ikke at det ikke er noe som absorberer bakover da? Tror de pampers folka at tisset renner oppover når de ligger på ryggen eller? Synes også det er teit at du måtte betale for den pakken, for den holder jo liksom ikke mål da...

Det liger en lapp inni pakka der det står at de stadig forbedrer.. osv.. Tror det står en adresse hvor man kan sende tilbakemeldig. Tror jeg skal gjøre det ja..
Greit at bleiene er tynne, men ca 2/3 av bleien (bakerste delen) er helt gjennomsiktig, uten "polstring"... Var noen her inne som la ut bilde av den gamle og den nye, men husker ikke hvem det var..[:)]

Hater pampers, de blir så tunge etter en natt og da løsner de fra tapen.. så bleia til adrian har hengt runt livet mens dritten var på beina[:'(] men libero er myye bedre.. begge bruker jeg i 5 for de er mer absorberende enn 4er bleier.. [8D] så no more pampers her i gården[8D]

Har ikke vært borti de nye pampersbleiene, men her bruker vi den der nattbleia til pampers på natta, som suger veldig godt til seg. Aldri hatt noe problem med de, og kunne ikke tenke meg å bruke de stive liberobleiene[:)]

hmm rart at folk ha saa mange ul?ke erfar?ger. v? bruker bare pampers. l?llemann f?kk utslett av l?bro (saa ut som baesjen etset seg fast t?l rumpa) og hugg?es v?l jeg ?kke begynne med engang (det v? har her nede)

Bruker både de nye og gamle pampers bleiene og ALDRI noe lekkasjer her[:)][:)]. Elsker de tynne bleiene istedet for de stiv og tykke Libero bleiene!

haha nå føler jeg meg teit....jeg var å leverte di bleiene igjen på butikken!!![8|]
jeg sa at det måtte være prod feil for det mangla fyll i halve bleien[8|]

så jeg åpnet en ny pakke og di va likens så da tok jeg libero i stede....[8D]

Liker dei ikkje. Ho har bæsja seg ut i dei og blitt "våt" av dei. Spesielt om natta ja.
Likte dei mykje bedre slik dei var før..

ORIGINAL: Rico82

Bruker både de nye og gamle pampers bleiene og ALDRI noe lekkasjer her[:)][:)]. Elsker de tynne bleiene istedet for de stiv og tykke Libero bleiene!
som e skulle sagt det selv[:)]

ORIGINAL: PrinsesseAugust

dere som har prøvd dem; hva synes dere?
Jeg synes de var helt grei på dagen, men første (og eneste) natta snuppa hadde den på, så var hun våt oppover ryggen! Ikke så rart da, siden det ikke er noen ting som absorberer bakover... Nå er det kun libero eller andre pampers om natta! Likte dem igrunn bedre som de var før..

Samme her,helt greie på dagen men kliss våt oppover ryggen på natta[:@][:'(] så blir Libero her på natta igjen![:)]

ORIGINAL: AnaBanana

Synes de burde lage nattbleier snart jeg. Hadde gladelig kjøpt en pakke 

Om du mener pampers så har de jo pakkene som heter "babydry", med en måne på....de skal absorbere ekstra, og mener vel at de er lagd for å være nattbleier også...

Vi er veldig fornøyde med dem vi, og bruker den typen på natta[:)]

Back
Topp