De nye fiskepølsene.

Syns det hørtes forferdelig ekkelt ut jeg.. Men skal ikke dømme dem før jeg har prøvd..

Fikk smaksprøve i butikken i dag... Ekkelt!! [:'(]

har ikke prøvd og vil nok ikke gjøre det heller før jeg for prøvesmake de en eller annen plass. høres meget spess ut.

jeg har prøvd to forskjellige versjoner jeg, og synes begge er gode. LIker fiskekjøttdeigen også

Pølse smaker jo ikke så mye av kjøttet, som av alt krydderet.

Vi har prøvd "kjøttpølsene" og de smakte absolutt laks, men jeg syns det passet veldig godt til pølsekrydderet! :)

Har ikke prøvd dem ennå,må innrømme at jeg er en smule skeptisk...Syns nå liksom fisk skal smake fisk jeg da,det skal jo ikke smake pølser av fisk...[8|] Samtidig er jeg litt nysgjerrig og[:D]

har ikke prøvd, men kommer til å gjøre det for han på 3 år elsker pølser, og vil nesten kun spise det, så da kan vi lure i han litt fisk[8D]

Suppadura og jeg, med familier, testa dem i helga. Ingen suksess blandt de voksne, mens de minste barna hev innpå. [:D]

syns IKKE de var gode[:'(] ingen i familien her likte de.

ORIGINAL: Suppadura

ORIGINAL: Helene...

Suppadura og jeg, med familier, testa dem i helga. Ingen suksess blandt de voksne, mens de minste barna hev innpå. [:D]

Jupp.
Personlig er jeg veldig glad i fisk, men laksepølsene ble i .. tja... Ekleste laget.... Hadde de enda prøvd å lage dem som fiskepølser. Men nei. De prøvde å lage noe som smakte pølse. Det endte opp med pølse med transmak....
Men, minstejenta til Helene kasta jo i seg 2 stk så..... Hun liker sikkert tran og!

Tihi. Nei, vettu, tran er faktisk en av de eneste tinga ho ikke vil ha. [:D] Utrolig med sant.

ORIGINAL: Daizee

Har ikke prøvd dem ennå,må innrømme at jeg er en smule skeptisk...Syns nå liksom fisk skal smake fisk jeg da,det skal jo ikke smake pølser av fisk...[8|] Samtidig er jeg litt nysgjerrig og[:D]

Er nok litt for skeptisk til å prøve de ja! Må nok ha en smakeprøve før jeg tørr kjøpe de selv..

Back
Topp