De Kynnerene..

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Begynner å bli enda sterkere gett. Nå er det sann at jeg får vondt nedover venstre låret og bak i ryggen når de kommer...[>:]
Fortalte det til mannen i stad og han ble overbevist om at det ikke var lenge igjen...hehe. Så når jeg sa auuu da jeg reiste meg opp på grunn av bekkenet så kom han løpende...haha.[:D][:D]

hehe.. Har blitt sterkere og litt annaledes smerte her også [:D] De er nå søte dissa mannfolka [:D]

det var jo akkurat sånn CaKa* å beskrev det i går, kanskje du er nestemann? [:)]

Hihi...ja, søt som blir bekymra da - det er han [:D]

Kjennes ikke rie aktig, bare sterke kynnere... Men begynner vel å forberede seg forhåpentligvis [:D]

Jeg må iallefall vente til over helga, men etter det så kan han begynne å tenke på å komme [;)] Da er jeg jo i uke 37 også...
Men med min flaks så kommer han sikkert ikke før lenge på overtid[8|]

Vet akkurat hvordan du har det! Her er kynnerne så vonde innimellom at jeg blir nesten litt svett og må trekke pusten dypt [:)]

du får håpe di gjør jobben sin,slik at du nermer deg fødsel og ikkje må ga langt over termin[:)]

ORIGINAL: Lindus82

Begynner å bli enda sterkere gett. Nå er det sann at jeg får vondt nedover venstre låret og bak i ryggen når de kommer...[>:]
Fortalte det til mannen i stad og han ble overbevist om at det ikke var lenge igjen...hehe. Så når jeg sa auuu da jeg reiste meg opp på grunn av bekkenet så kom han løpende...haha.[:D][:D]

sånn jeg har det nå...men prøver med ris pose på magen men det stikker så gali i undrelivet
sendt ur kall og onge sånn at jeg kan slappe av alene,oy sitt på datan æ hoho

ORIGINAL: ~Rutla~

hehe.. de er nå søte når de "bekymrer" seg:p

spennende da å se om de utvikler seg til rier eller ikke:)

hadde åsså onde kynnera igår..
men hadde en nettopp, å den va som før liksom[:D]

ORIGINAL: ~Rutla~

hehe.. de er nå søte når de "bekymrer" seg:p

spennende da å se om de utvikler seg til rier eller ikke:)

Har også hatt vondere kynnere i det siste. Hatt 2 stk på 2 dager som har virkelig satt meg ut. Men så har jeg en baby som kanskje "ligger" i seteleie og tror da at det ikke er noe festning på gang.

Får håpe det er noe modning og greier som skjer. Kjedelig om det ikke skal være til noe lissom!

Og ser jo ut som om det er flere av oss! [:D]

har også hadd noen vonde i dag,var sånn at jeg måtte konsentrere meg å puste meg gjennom dem. men tror det bare var lillingen som atter en gang prøvde seg på å snu seg rettveien..uten å lykkes[&:]
JM sa han kunne trigge frem en rie når siden han er så stor og det er dårlig plass når han skal snu seg. håper bare han klarer det..!![:)] skal vel alltids klare meg gjennom litt smerter for han hehe

begynner å få smertefulle kynnere jeg og'[&:] Det er verre en ubehaglig nå men sitter mest på höyre side, nederst i ryggen og ned beina. Har ikke bekymret meg for fortidlig födsel da det er nesten uhört av i min familie og jeg har to barn fra för som ikke kom for tidlig. Men med disse smertene kan man ikke ant en lure litt om noe er på gang liksom [:)] Men er litt tidligt da jeg bare er i uke 34. Men kynnerene kommer ikke reglemessige bare en og en i ni og ne[:D]

Back
Topp