De kommende fedrene.

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Føler vi trenger en tråd til å skryte (eller klage) på de kommende fedrene, og å diskutere hvordan tiden før barnet kommer er for dem :) Hvordan takler de graviditeten så langt?

Han tar det kjempebra! Er glad, spent, nervøs, støttende og kaller meg vakker uansett hvor mange ekstra kiloer det blir. Han vil bli en flott pappa! [emoji7]
Åh, så fint ❤️ De trenger litt skryt og kjærlighet oppi alt dem også :)

Han har stått opp med småen slik at jeg kan sove lengre hver dag, det er herlig! Han er veldig spent og nervøs, men han gleder seg til å bli tobarnsfar :-)

Han har stått opp med småen slik at jeg kan sove lengre hver dag, det er herlig! Han er veldig spent og nervøs, men han gleder seg til å bli tobarnsfar :)
Så herlig med en hjelpsom mann når dagene er litt ekstra slitsomme :)

Han ble glad, nervøs nei absolutt ikke for det er vårt 3 barn. Han henter og bringer i barnehage. Lager middag 7dager i uken og følger meg til alle kontroller. Kan jeg ha det bedre?

Overraskende bra! Jeg har vært klar for barn i flere år mens han har vært den som holdt igjen. Da vi begynte å prøve hadde han ganske noia. Jeg var litt redd for arbeid han skulle få enda mer noia når jeg ble gravid og at det ikke skulle bli hyggelig i ventetiden fordi han var redd. Men han tar det med knusende ro, er veldig forståelsesfull, vi snakker om hva vi trenger og hvordan det kommer til å bli, han har initiativ til å prate om det og det virker som han gleder seg. Han var med på TUL og det virker som han synes det var stas å se den lille! :) Han holdt litt igjen mtp å fortelle det til noen men etter TUL har han fortalt det til noen og vært så stolt. Det er jeg SÅ glad for!

Jeg er så glad for å ha en partner for som er så stabil, snill og som jeg vet at kommer til å være her for oss og ta vare på oss ❤️

Vi har prøvd en god stund med nummer to nå, så han ble veldig glad når det endelig klaffet :)
Han jobber 150% og jeg bare halv stilling, så jeg lager middag og leverer og henter i barnehagen hver dag. ( Hvis han slutter før 4, vil han veldig gjerne hente hun i bhg. )
I helgene bytter vi på å få sove litt lengre.
Vi lever som normalt enda ;) Ingen behov for ekstra hjelp enda, regner med det kommer senere i svangerskapet når det begynner å bli tungt.
Og da vet jeg at jeg vil få den hjelpen jeg trenger fra han. :)

Veldig hjelpsom ❤ nå har jeg vert sengeliggende en stund pga oppkast. Han kommer hjemom å leverer i bhg (tar kun to min med bil) og henter, lager middag, vasker hus osv. Han gjør egentlig alt :) ingen av oss klarer å forholde oss helt til at jeg er gravid så det har vi litt på avstand men han var med på tul og skal være med på neste ul i uke 12 ❤ så skal absolutt ikke klage! :)

Han er kjempeflink! Rydder, vasker,lager mat og tar seg av 3åringen (det gjør han til vanlig også, men enda flinkere nå). Jeg er utrolig kvalm,så tar i mot all den hjelpa jeg kan få. Ikke minst kjempe god på å vise omsorg <3

Jeg er utrolig takknemlig.
Jeg kan være sur og grinete,men er flink til å si unnskyld og vise takknemlighet noe som jeg tror er veldig viktig for han. Tror han liker det at han kan være til hjelp.
Han er en helt ❤️

Mannen min er helt fantastisk, han behandler meg som en prinsesse :)
Sliter veldig med kvalme, så det er godt å ha ham som tar vare på meg :Heartred kunne ikke klart meg uten ham.

Han er den mest fantastiske! Støtter meg alltid, tar hensyn og er god mot meg[emoji173] vært sammen i 10 år og venter vårt 2 barn nå[emoji173]

Eneste jeg kan klage på er at han er så desperat på at jeg ska spise noe at han ramser opp den ene kvalme retten etter den andre... [emoji23][emoji23][emoji23] Blir bare dårligere og dårligere...
Men han er kjempeflink til å ta hensyn [emoji4] Passer på at jeg får sitte på buss o.l. Lar meg bestemme tempoet på dagen (sover jo på dagen og). Hadde han fått lov så hadde han holdt håret oppe når jeg kaster opp..
Alt i alt en flink mann som skjønner at å være gravid er noe drit [emoji6]

Herlig med så mye skryt til de superflinke kommende fedrene! :)

Mannen her i huset har tatt over det meste av husarbeidet og er hensynsfull i forhold til formen min. Selv om vi har vært på TUL synes jeg det til tider virker som det likevel ikke har gått opp for han (og ikke meg heller), så han kan stoppe i det han holder på med, for så å komme helt inntil meg å si "tenk at vi skal ha barn!". Haha ❤️ Han er så skjønn.

Eneste jeg kan klage på er at han er så desperat på at jeg ska spise noe at han ramser opp den ene kvalme retten etter den andre... [emoji23][emoji23][emoji23] Blir bare dårligere og dårligere...
Men han er kjempeflink til å ta hensyn [emoji4] Passer på at jeg får sitte på buss o.l. Lar meg bestemme tempoet på dagen (sover jo på dagen og). Hadde han fått lov så hadde han holdt håret oppe når jeg kaster opp..
Alt i alt en flink mann som skjønner at å være gravid er noe drit [emoji6]

Haha det gjør min også! Jeg måtte bare be han om stoppe ellers blir jeg ikke å spise. Vil ikke ha noe forslag Haha! Ble bare mer og mer kvalm !

Samboeren min kan være veldig barnslig av seg, men han er en flott pappa selvom :). Stiller alltid opp for meg og datteren vår. Nå som jeg er gravid tar han omtrent alt stell av jenta vår og lar meg sove lenger /på dagen om jeg trenger det :). Han gjør også meste av husarbeidet, jeg lager middag når formen er ok :)

Sambo er eksemplarisk. Jeg orker ingenting og han ordner mat til meg hele tida, husarbeid, snekring, masserer meg litt, og passer på at jeg har det bra. Han er helt fantastisk! [emoji170]

Back
Topp