De kommende fedrene og testingen?

*hormontrollet*

Blir kjent med forumet
Hvordan fortalte dere det til de kommende fedrene? Testet dere sammen eller gjorde du en spesiell vri når du skulle fortelle at du var blitt gravid?

Sist gang testet vi sammen, men han ble litt satt ut da det viste seg at jeg var blitt gravid (var godt planlagt, selv om en ikke skulle tru det ut av reaksjonen hans ;))
Denne gangen kjøpte jeg litt babyklær og la ved den positive testen og pakket det inn.

Her testet jeg egentlig bare for å avkrefte at jeg var gravid. Det gjorde jeg sist gang også. Første gangen (en annen bf) visste han om det, men denne gangen ga jeg den nye bf testene. Han skjønte ikke så mye av de to med kryss, men når han så den digitale med "GRAVID" på, ble han ganske paff! Etter at sjokket hadde gitt seg ble han glad, og nå gleder han seg som bare det :)

Første gangen over telefonen. Nå så tok jeg en på morran på ferie, vekte han og sa det, han svarte så bra:) Og la seg rundt for å sove igjen:P

jeg testet positivt pådatteren min sin 1-årsdag. Jeg stod opp tidlig om morgenen for å ta en test og hoppet rundt på badet alene i gledesrus!:) Gjorde klar gaven til datteren min og pakket en egen gave til mannen min, som var den positive cbd'en. Vekket og overrasket dem med gavene. Fikk alt på film:) Må legge til at jeg hadde litt blod på papiret dagen før og at jeg da sa til mannen min at jeg hadde fått mensen. Det viste seg heldigvis å bare være en festeblødning, og hans første reaksjon når han så testen var "hæ?! Har du lurt meg?!" :)

Back
Topp