De herliges personligheter

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
Sønnen min har fra tidlig av vist hvem han er, men de siste mnd har han virkelig blomstret og han er både sta, utrolig sjarmerende, tøysete liten moroklump, viser omsorg, han er sjenert men samtidig utadvendt, han skal helst gjøre alt selv og blir den stolte hanen når han klarer det, han er som regel en solstråle som lyser opp alles hverdag :)

Hvordan er deres barn nå? Har de noen personlighetstrekk som stikker ut mer enn andre?

Hun har et temperament som kommer klart frem når hun ikke får det som hun vil.
Men hun er også blid som ei sol så og si hele tiden. Sosial som bare det. Liker å klare ting selv, men ber om hjelp når hun skjønner at hun trenger det.
Hun passer på deg og bryr seg om at du å har det bra. Å så er hun vågal.
Snill og god er hun:)

Ååh, det er så morsomt å se hvordan de utvikler seg.

Her er han en skikkelig luring, elsker oppmerksomhet og liker å folk til å smile (blir nesten litt fornærmet hvis han ikke får noen reaksjon). Teste grenser er også kjempefestlig - og hyler av fryd når vi kommer løpende fordi han er i ferd med å gjøre noe han ikke får lov til (grave i kattekassa, søppelet, skru på elektronikken...)

Stort sett blid og aktiv, men kan også være ganske så bestemt. Lusker gjerne ved kjøkkenet, for der finnes det jo så mye godt ;)

Kosete er han bare hvis han er trøtt, men da kan han være ordentlig kosegutt og.

Dette er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd :D er jo min første unge. Og har hørt om de utviklingene, men aldri opplevd det selv før nå. Blir litt tårete i øyekroken av å tenke på det. Sønnen min er så herlig!

Hun er empatisk og koser på alt og alle, særlig kosebamser og hunder. Hun er musikalsk og lærer sanger kjapt. VILJESTERK og sta, som sin mor (og far) og søster :p En liten skøyer som tuller med oss andre.

Back
Topp