De gravide & de med barn

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Var det planlagt og bli gravid?
El bare skjedde det?

Planlagt. Men jeg vet ikke hvor frivillig det var. Egentlig ville vi begge vente et par år til, men jeg var så babysjuk at jeg hadde lyst til å grine av tanken på å vente så lenge. [8D]
Tror det var hormoner og innstinkter. [;)]

Planlagt med begge to.[:)]

Nr 2 var planlagt [:)]

Sofie er p-pille baby, men jeg takker gud hver dag for at p-pillene "svikta" [;)][:D]

Første var ikke planlagt, nåværende graviditet er planlagt. 

Førstemann var veldig nøye planlagt [:D]  kom 9 mnd etter vi giftet oss..

Atpåkladden var skikkelig ikke planlagt, vi har jo aldri brukt prevensjon, og tenkt
at kommer det en, så kommer det en.. [:-] men da det hadde gått 5 år, så
regnet vi ikke med at det ville skje, og var fornøyde med 1 barn.
Så da kom hun, 7,5 år etter storebror [:D] 
Men hjertelig velkommen ble hun etter vi fikk tenkt oss litt om!!

men første var det absolutt ikke planlakt, hadde kjent kommende barnefar i 1mnd før jeg ble gravid å var i tillegg 3mnd på vei når jeg fant det ut + at jeg var 16år da..

denne gangen visste vi jo at det var en sjans for at jeg ble gravid, å vi har brukt ubeskyttet sex i 3år, så var vel på tide at jeg ble gravid. men vi hadde ikke planlakt det, vi bare tok det om det kom..

Første: IKKE planlagt
andre: Planlagt
tredje: IKKE planlagt, men ønsker h*n velkommen[:)]

planlagt[:)]
prøvde i 4 og et halvt år...

Alle var planlagt[:)]

alle mine 3 bare skjedde.. [:-] men den siste var litt mer "ønsket". oi, det hørtes fælt ut, men med nr 1 og nr 2 gikk jeg på prevensjon, var ikke sammen med bf (eller var sammen men hadde hadde mange andre damer og) og jeg var 17 år. med nr 3 brukte vi ikke prevensjon, hadde lyst på barn, og tenkte "vi er litt forsiktig, men skjer det så skjer det[:)]"  og det skjedde temmelig fort ja.. første mnd jeg kunne bli gravid [:)]

Begge var planlagt her=)

Planlagt. [:)]

Godt planlagt![:D]

Back
Topp