De gir seg faen ikke

Apeloffen

Forumet er livet
Hvor pågående er det mulig å være da??[&:]

I snart ei uka har det ringt ett nr innen telemarketing, eller noe.. Var iallefall det som kom opp når jeg søkte på nr. De ringer 2-3 ganger om dagen..jeg driter i å svare..gidder ikke.. Mon tro når de har tenkt å gi seg...?[&:]

Samme her. Men de har holdt på i over en mnd. Jeg tar den ikke. Ringer på alle døgnets tider også.

Etter at jeg har avvist samme nr flere ganger, pleier jeg til slutt og ta den og spørre om hvor mange ganger de må bli avvist før de skjønner at jeg ikke vil prate med dem! Blir som oftest stille da![:D]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ORIGINAL: Lissyjane

om dere ble bedt om å reise til helvete når dere ringte ørten ganger for dagen og gjerne om kveldene og tidlig om morningen oxo så er det faktisk deres egen feil. Megadårlig datasystem om folk blir ringt opp 2 til 3 ganger til alle døgnets tider
det er ikke noe selgerne rår over. Hvis det ikke svarer vil systemet automatisk prøve å ringe opp igjen senere.
Og man kan bli fjernet fra ringelista om man ber om det, men selgerne har ikke lov til å ta intiativ til slik sletting av navn selv. Verre er det ikke.

Okey, så hvis jeg svarer, for så å legge på med en gang, vil det systemet anse meg som ute av verden da eller....?[8|] Siden jeg svarte liksom.....

Eg ba dei ikkje reise til helvete. Men eg sa med ein litt hissig tone at eg ikkje er interessert, og at eg ville at dei sku slette meg fra listene deiras..
Eg HAR reservert meg mot telefonselgere, men dei ringer likevel. Ikkje så ofte som før, men dei ringer..

her ringer det selgere så og si hver dag.... å til alle døgnets tider!![:@] begynte etter at snuppa ble født.... er rart vist det ikke ringer selgere en dag... gidder aldri å ta tlf.. eller bare avviser de... gidder ikke prate med di... skal jeg ha noe, så greier jeg fint å finne det selv.. trenger ikke deres hjelp...

ORIGINAL: Apeloffen ruger

I snart ei uka har det ringt ett nr innen telemarketing, eller noe.. Var iallefall det som kom opp når jeg søkte på nr. De ringer 2-3 ganger om dagen..jeg driter i å svare..gidder ikke.. Mon tro når de har tenkt å gi seg...?[&:]
Har samme problemet her - det er som regel en eller annen spørreundersøkelse[:'(] Og så ringer de mannen min de som vil selge lodd enda både han og jeg er registrert i brønnøysundregisteret om at vi ikke vil ha telefonsalg[:@]

Om noen ringer å plager meg sier jeg som sant er at jeg er reservert, og om de fortsetter spør jeg etter av og telefonnummer til sjefe, da gir de seg fort!

Eller om du har telefonskrekk kan du bare ta telefonen og la den ligg på bordet så gir de seg nok.

Netcom ringte meg 4ganger på en uke.. Jeg svarte hver gang da,og takket nei...
Men de ringer bare det nr som kommer opp. Ta tlf og be de slette nr ditt..[:)]

d e et nr som bruke å ringe mæ vær dag. alt fra 3-8 ganga på en dag!
æ har aldri gidda å svare, å i d siste så trøkke æ på avvis...

d e da d her nr 38701091 å 38704672.
sistnevnte ringe vær dag....

Di gir seg ikke før du svarer og sier du ikke er interessert. Hvis dere ikke tar tlf'en, eller bare legger på, går nr deres tilbake i lista, å så blir det oppringt igjen og igjen, helt til h*n som sitter å ringer får beskje om å fjerne nr deres...
Like greit å bare svare...
Å ps: telefonundersøkelser (galupp etc) kan man ikke reservere seg mot, det er KUN salg man kan sperre nr sitt for.. [:'(]

Gå inn på Brønnøysundregistrene sine sider og reserver deg mot telefonsalg................det har jeg gjort!!!

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Hvor mange kalorier bruker du på å løfte opp røret å si at du ikke er intressert da?? [:-] De fortsetter hver dag helt til de får et svar!
Jeg har vært selger selv så jeg vet hva jeg snakker om! [8D]

Lissyjane; Det er like frekt å be selgere om å reise til helvete, som en selger skulle sagt det til deg! [;)] De gjør bare jobben sin!

Back
Topp