de forsvant!

x1xmamisoon

Blir kjent med forumet
Hm.. gikk i hele går med merkelige murringer, hadde masse rier i natt (uregelmessige) og et par timer i morrest med 7-10 min mellom hver ri.. men nå er de borte..!!!! Kjedeli! håper dem kommer tilbake fort...

Huff da, håper de tar seg opp igjen og at det snart er din tur til å føde. Lykke til [;)]

ORIGINAL: mini3286

Huff da, håper de tar seg opp igjen og at det snart er din tur til å føde. Lykke til [;)]

takktakk [:)]  håper hele aprilklubben er ferdig snart så vi alle kommer inn på "født i april" ..er så stille her for tiden

Ja det var ikke mange på oppropet foreløpig i dag...

Jeg føler at jeg kommer til å være den siste som føder her inne og da har alle flyttet over til "født i april" slik at det er ingen igjen å sladre til... Har 1 uke og 2 dager igjen til termin, men kroppen min har det så fint at det er ingenting som tyder på at det blir fødsel med det første... Men begynner å bli rimelig lei nå..

Vi får smøre oss med litt tålmodighet, de kommer når de selv er klare.

ORIGINAL: mini3286

Ja det var ikke mange på oppropet foreløpig i dag...

Jeg føler at jeg kommer til å være den siste som føder her inne og da har alle flyttet over til "født i april" slik at det er ingen igjen å sladre til... Har 1 uke og 2 dager igjen til termin, men kroppen min har det så fint at det er ingenting som tyder på at det blir fødsel med det første... Men begynner å bli rimelig lei nå..

Vi får smøre oss med litt tålmodighet, de kommer når de selv er klare.

Jeg er nok den som føder sist. Legen sa til meg på mandag at jeg kom til å gå til termin. Gikk tross alt 6 dager over termin med Oliver. Men det er lov å håpe!!![:D]

Jeg er også drittlei av å vente, vil bare bli ferdig med det...

[:D][:D][:D][:D][:D]

Vi får se hvem av oss som blir den siste, og ikke forlate denne tråden helt før alle har kommet seg over til "født i april".

Vi må støtte hverandre, det er viktig!!! Men hvis jeg er sist, kan jeg jo melde meg inn i født i april selv om jeg ikke har født. Da slipper jeg den ensomheten...

Dessuten regner jeg med at det blir lite tid til BV når babyen er kommet til verden...

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tante Sofie

Vi må støtte hverandre, det er viktig!!! Men hvis jeg er sist, kan jeg jo melde meg inn i født i april selv om jeg ikke har født. Da slipper jeg den ensomheten...

Dessuten regner jeg med at det blir lite tid til BV når babyen er kommet til verden...

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Tror nok du har rett i det

Vi får håpe at at skjer noe snart. Synes også det begynner å bli få folk igjen her. Har 1 uke og 2 dager igjen til term 28apr, og håper jo som alle andre at det skal skje litt før. Har drømt om at det skjer 1 uke før, og da er det kun 2 dager igjen.... Håper det var en sann-drømm[:)]

Det er bare å forsyne seg av støvet jenter[;)][;)] Håper det hjelper snart

ORIGINAL: *venter en gutt*

ORIGINAL: mamisoon

Hm.. gikk i hele går med merkelige murringer, hadde masse rier i natt (uregelmessige) og et par timer i morrest med 7-10 min mellom hver ri.. men nå er de borte..!!!! Kjedeli! håper dem kommer tilbake fort...

Hadde det helt likt som deg, og nå har jeg bare vonde kynnere..

katti hadde du det sånn??  ...sett å håpe på at dem e tilbake løpet av dagen æ..

ORIGINAL: lillebilla75

Vi får håpe at at skjer noe snart. Synes også det begynner å bli få folk igjen her. Har 1 uke og 2 dager igjen til term 28apr, og håper jo som alle andre at det skal skje litt før. Har drømt om at det skjer 1 uke før, og da er det kun 2 dager igjen.... Håper det var en sann-drømm[:)]

Det er bare å forsyne seg av støvet jenter[;)][;)] Håper det hjelper snart

*sniffer inn*   hm... =)

Hadde det helt likt som deg, og nå har jeg bare vonde kynnere..

katti hadde du det sånn??  ...sett å håpe på at dem e tilbake løpet av dagen æ..

æ hadde det inatt, måtte ta en varm dusj førr det va så ondt.. men dem va borte i 8tia i mårrest[:'(] vil å ha dem tilbake..

[:D][:D] haha... må flire litt.. det e ikkje ofte man sett å ønske sæ smærta... [:)] 

Ja, ka man ikkje skal prøve... hørte også krydra mat så her bli det tacopizza t middag så får æ prøve på is me kanel på etterpå... Huffhuff

Du må ha lykke til å håper dem kommer tilbake til deg fort =)

Back
Topp