De fineste rommene

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Ser på opptak av sinna snekkeren å reagerer litt..

Hvem fortjener å ha det fineste rommet?

Er så enormt mange foreldre som lar barna bo i deres rot! :o

Barna fortjener det mest! Som har måttet leve i et oppussingshelvete kanskje hele sitt liv.

Jeg husker jeg så en episode hvor ingen av foreldrene ville gjøre husarbeid, fordi de mente den andre ikke gjorde det. Barnslig ikke sant.
Men stakkars barna sov uten dynetrekk! Dyna så ikke ut!! Og dassen var ikke vasket på altfor lenge... Jeg tenkte bare at her burde barnevernet vært koblet inn!!! Heldige for dem at sinnasnekkern ordnet opp da!!

Barna fortjener det mest! Som har måttet leve i et oppussingshelvete kanskje hele sitt liv.

Jeg husker jeg så en episode hvor ingen av foreldrene ville gjøre husarbeid, fordi de mente den andre ikke gjorde det. Barnslig ikke sant.
Men stakkars barna sov uten dynetrekk! Dyna så ikke ut!! Og dassen var ikke vasket på altfor lenge... Jeg tenkte bare at her burde barnevernet vært koblet inn!!! Heldige for dem at sinnasnekkern ordnet opp da!!
Herregud så barnslig :o det henger ikke på greip.. Det er ikke barna som har valgt dette! Å de herlige skattene våre fortjener så absolutt det beste vi kan gi dem :(

Denne episoden hadde foreldrene det fineste rommet. Ungene hadde iskalde rom..
Når han spurte henne om hvilket rom som burde være best så svarer hun familie rommet kansje :o
Å det etter at døtrene har sagt at de gleder seg til å kunne flytte :o

Hadde aldri klart å høre barna mine si noe slikt :(

Herregud så barnslig :eek: det henger ikke på greip.. Det er ikke barna som har valgt dette! Å de herlige skattene våre fortjener så absolutt det beste vi kan gi dem :(

Når han spurte henne om hvilket rom som burde være best så svarer hun familie rommet kansje :eek:
Å det etter at døtrene har sagt at de gleder seg til å kunne flytte :eek:

Huff seriøst:( Det er gale:(

Herregud så barnslig :o det henger ikke på greip.. Det er ikke barna som har valgt dette! Å de herlige skattene våre fortjener så absolutt det beste vi kan gi dem :(

Når han spurte henne om hvilket rom som burde være best så svarer hun familie rommet kansje :o
Å det etter at døtrene har sagt at de gleder seg til å kunne flytte :o

Får helt vondt i mammahjertet:( barn skal ikke måtte vokse opp i møkk og rot! Når man får barn må man ta seg i nakken og gjøre det beste for barna, koste hva det koste vil. Så kan heller de voksne egoistene bo i sin egen drit om det er det de ønsker.

Får helt vondt i mammahjertet:( barn skal ikke måtte vokse opp i møkk og rot! Når man får barn må man ta seg i nakken og gjøre det beste for barna, koste hva det koste vil. Så kan heller de voksne egoistene bo i sin egen drit om det er det de ønsker.
Ikke sant! Det er det jeg å mener !

Barna sitt rom er barna sitt rom å! Ser mange lageret sine egne ting der.. For de gidder ikke rydde opp.

En ting er vis det er en liten leilighet å det er eneste plassen på toppen av slappet til ungen.

Men å stable så mye esker at det dekker vinduet på rommet det er IKKE ok :o

Back
Topp