De første innkjøp?

Har ikke kjøpt noe til babyen enda, vil vente noen uker, er 10+6 idag. Men jeg har kjøpt to gravidbukser for noen uker siden, men dette var fordi jeg er så kvalm og alt av klær er ubehagelig å ha på seg, og disse buksene strammer ikke så mye rundt magen :)

Kjøpte en nøytral body ganske tidlig, uke 5 eller noe. Den passer mormor på til babyen trenger den :-) Ellers har mormor og morfar kjøpt sprinkelseng fra IKEA da de var en tur innom der på ferieturen sin. Utenom det, ingenting annet. Samboer har nektet meg litt, men nå er jeg 12 uker så blir nok å bli noen småinnkjøp fremover nå :-)

Har kjøpt et batman sett med body, bukse og lue. Et sett med body og bukse, og to bodyer utenom. Også har vi fått en kanin bamse av kommende mormor, også får vi stellebord, seng og kles stativ av min tante som har ei på 2 år :)

Kjøpt meg to mammabukser, vanlige bukser er alt for ubehagelige å bruke :) Ellers har vi en body i hus, har en søster som gleder seg enormt til å bli tante :) ❤️

Kjøpte babymatte for å ha på golvet når han begynner å leke i dag. Rett å slett fordi vi kom over en stor en på tilbud til 200 kr på xxl og den kostet egentlig 800.
Ellers har vi det meste fra de to andre. Må ha ny bilstol og ny vippestol.

Kjøpte babymatte for å ha på golvet når han begynner å leke i dag. Rett å slett fordi vi kom over en stor en på tilbud til 200 kr på xxl og den kostet egentlig 800.
Ellers har vi det meste fra de to andre. Må ha ny bilstol og ny vippestol.
Oi, det var billig. Er den fri for ftalater?

Stoffer som er forbudt i småbarnsprodukter. Mattene på Barnas hus er fri for ftalater, men vanlige gymmatter er som regel ikke det. Men mulig XXL selger matter beregnet for småbarn - jeg ville bare ha undersøkt det :-) Er jo en knallpris om de er det :-)

Back
Topp