Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempelurt!!Hvis det teller så har jeg laget noen tepper allerede, noen i nøytrale farger og har et par rosa og et par blå, så gir jeg bort det som ikke skulle passe til skjønnet
Ellers har vi det meste, bortsett fra klær. Skal hekle noen klær, og kjøpe litt.. Men ei god venninne har ei på noen få uker, så vi får over det de bruker også hiver vi det tilbake når vi er ferdige med det. Begynte sånn når de fikk første, vi hadde to fra før da, så da hiver vi det frem og tilbake for hver gang vi får barn også sparer vi mye på det
Håpe dere finner noe da lykke til med huskjøpHar kjøpt en del småting. Bamser, klær, teppe.. Dette er nr 1 og egentlig fokusera vi på å forhåpentligvis få kjøpt oss et hus
Off, jeg begynte i uke 6 jeg, hehe, med stor påvirkning i fra kommende mormor Bare litt småting, som ett godt å mykt babyteppe, og bodyer og en god og varm bamselue og ett par smekker. Har også vært hos en tante av meg som hadde en del utstyr å fått litt ting av henne, som en Britax Baby barnesete og toppen av Britax barnevog. Så det blir nok Britax vogn her ja, må bare ha understellet.
Jeg har lagt på meg 5 kg allerede, så buksene mine er begynt å bli ubehagelige å ha på, så var i sist uke å kjøpte en del kjoler det går å vokse i. Og mamma kjøpte ei mammabukse til meg, slik at jeg kan gå i bukse uten at det er ubehagelig
Er i uke 9+6