De er for søte!

MalinDalin

Forumet er livet
Mååå bare fortelle om Nadde og bestevenninen hans Alara. De er bare sååå søte at man får så dype hull i tenna at man må ha rotfylling. De går begge i ekstase når de møtes og koser og klemmer og leker i ti minutter. Så klinker de til hverandre. Alara er 2 1/2 og har styrkemessig overtak så som oftest ser jeg bare et stort gap og hører et hyl. Men nadde skal ikke trøstes av meg assa. Det er bare Alara som duger. Hun begynner å gråte fordi nadde gråter, løper bort til hans allerede utstrekte hender og sier snuffsende" I'm sååååååvy baby Natie, I love you to the mooooooon!" så er det 20 nye minutter med leking før episoden sendes i reprise.

Hahaha!!!!
Så herllg[:D][:D][:D]

Må tygge tredobbel dose med flux i kveld, for jeg kjenner hullene trenge på[:D]

ORIGINAL: *NinaOgVesla

ORIGINAL: Vugge

Så hærlig!! Sjarmerende alder!! :)
Og så hærlig navn ho hadde!! [:)]

jupp! Og hun er like hærlig som navnet sitt også :)

Så fantastisk søtt!! Snakker du også engelsk til sønnen din? Eller snakker far engelsk og du norsk? [:)]

så heerlig[:D][:D]

ORIGINAL: Qü$×

Så fantastisk søtt!! Snakker du også engelsk til sønnen din? Eller snakker far engelsk og du norsk? [:)]

jeg snakker norsk, pappa og øvrig familie tyrkisk, jeg og sambo snakker mest engelsk til hverandre pluss at jeg er med Kelly (Alara og Dylans mamma) nesten daglig, ungene der er amerikansk/tyrkiske og snakker engelsk så det er en salig blanding [:)]

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Back
Topp