Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mer vondt...og det kom slimete blod på papiret når jeg var på do. (Slimpropp gikk for flere uker siden, så er dette en sånn tegningsblødning?) Så noe er definitivt i gjære...
Har putta i meg litt paracet nå. Skal se film og så må jeg sikkert bare prøve å sove. Godt jeg tok meg et par timer tidligere idag hvis dette fortsetter.
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
høres ut som det jeg har nå vonde tak i magen som varer i 30-40 sek med 5-9 min mellomrom... håper vi straks e i mål
Heheheh...så morsomt!Snakkes på føden vi da frøken fryd, for her gikk nettopp vannet...... Bare ring de og hør. Eg går og vente på riene, satse på de komme av seg sjøl. Hvis kje ska eg på sjekk kl 19.30! Og då e sikkert du ferdig Hvor tett kommer riene da?
Heheheh...så morsomt!Snakkes på føden vi da frøken fryd, for her gikk nettopp vannet...... Bare ring de og hør. Eg går og vente på riene, satse på de komme av seg sjøl. Hvis kje ska eg på sjekk kl 19.30! Og då e sikkert du ferdig Hvor tett kommer riene da?
VÅR tur heter detKjempe koselige hu eg snakka me har ungane hennas på skulen! Endelig frøken fryd e d din tur ganske tette og långe rier, ville kje venta så lenge før eg ringte.
Er du på sykehuset? Lykke til med innspurtenVÅR tur heter det
Ska bare fullføre en upcoming rie, så ringe eg
Holder meg hjemme inntil videre. Bor såpass nærme at det er ikke noe stress. Fikk beskjed om å komme når det var 3 min mellom riene. Begynner å nærme meg dette, men drøyer det lengst mulig for vil ikke bli sendt hjem... men riene begynner å vare lenge nå... nesten 2 min så er nok fødsel på gang ja...Er du på sykehuset? Lykke til med innspurten
Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Det er det nok ja, med tegningablødning å det hele! Dette har alltid vært et sikkert tegn for meg. Såååå spennende! Endelig- godt å være i gang tenker jeg!!Holder meg hjemme inntil videre. Bor såpass nærme at det er ikke noe stress. Fikk beskjed om å komme når det var 3 min mellom riene. Begynner å nærme meg dette, men drøyer det lengst mulig for vil ikke bli sendt hjem... men riene begynner å vare lenge nå... nesten 2 min så er nok fødsel på gang ja...