De derre riene...

Så spennende, endelig din tur :) du skal se nå er det ikke lenge til :) lykke til:)

❤gutt født 27/6❤

Mer vondt...og det kom slimete blod på papiret når jeg var på do. (Slimpropp gikk for flere uker siden, så er dette en sånn tegningsblødning?) Så noe er definitivt i gjære...

Har putta i meg litt paracet nå. Skal se film og så må jeg sikkert bare prøve å sove. Godt jeg tok meg et par timer tidligere idag hvis dette fortsetter.

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Spennende :D håper brumle snart er hos deg :) masse lykke til!

høres ut som det jeg har nå :) vonde tak i magen som varer i 30-40 sek med 5-9 min mellomrom... håper vi straks e i mål :D

Masse lykke til til deg også :D

Spennende! :) masse lykke til! :)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Hmmm...brumle har nok funnet ut at han ikke skal være i magen lenger ja... hadde et alvorsord med ham igår om at han må gjøre mamma litt vpndt først sånn at han kan komme ut og gjøre det godt igjen...

Må la det være sagt at jeg hater smerte... trøtt er jeg også, men søvn kan jeg bare glemme da sammentrekningene bare strømmer på...
Typen sovna da (takk skal du fa** meg ha...).
Så nå sitter jeg på gym ballen min og gynger... var mye bedre å gå rundt eller være i bevegelse enn å sitte eller ligge i ro... desverre er jeg i 2. etasje og gulvet knirker...vil liksom ille at naboene skal våkne/bli nysgjerrige heller. ..

Når skal jeg kontakte sykehuset da?

Snakkes på føden vi da frøken fryd, for her gikk nettopp vannet...... Bare ring de og hør. Eg går og vente på riene, satse på de komme av seg sjøl. Hvis kje ska eg på sjekk kl 19.30! Og då e sikkert du ferdig :happy119 Hvor tett kommer riene da?

Snakkes på føden vi da frøken fryd, for her gikk nettopp vannet...... Bare ring de og hør. Eg går og vente på riene, satse på de komme av seg sjøl. Hvis kje ska eg på sjekk kl 19.30! Og då e sikkert du ferdig :happy119 Hvor tett kommer riene da?
Heheheh...så morsomt!
Nei her kommer de med 4-5 min mellomrom. Varer 1-1.5 min...
Tenkte jeg skulle ringe dem snart, skal bare i en dusj først tenkte jeg

Heheheh...så morsomt!
Nei her kommer de med 4-5 min mellomrom. Varer 1-1.5 min...
Tenkte jeg skulle ringe dem snart, skal bare i en dusj først tenkte jeg

Kjempe koselige hu eg snakka me har ungane hennas på skulen! Endelig frøken fryd e d din tur ganske tette og långe rier, ville kje venta så lenge før eg ringte.

Kjempe koselige hu eg snakka me har ungane hennas på skulen! Endelig frøken fryd e d din tur ganske tette og långe rier, ville kje venta så lenge før eg ringte.
VÅR tur heter det ;)
Ska bare fullføre en upcoming rie, så ringe eg :p

VÅR tur heter det ;)
Ska bare fullføre en upcoming rie, så ringe eg :p

Er du på sykehuset? Lykke til med innspurten;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Er du på sykehuset? Lykke til med innspurten;)

Holder meg hjemme inntil videre. Bor såpass nærme at det er ikke noe stress. Fikk beskjed om å komme når det var 3 min mellom riene. Begynner å nærme meg dette, men drøyer det lengst mulig for vil ikke bli sendt hjem... men riene begynner å vare lenge nå... nesten 2 min :confused: så er nok fødsel på gang ja...

Holder meg hjemme inntil videre. Bor såpass nærme at det er ikke noe stress. Fikk beskjed om å komme når det var 3 min mellom riene. Begynner å nærme meg dette, men drøyer det lengst mulig for vil ikke bli sendt hjem... men riene begynner å vare lenge nå... nesten 2 min :confused: så er nok fødsel på gang ja...

Det er det nok ja, med tegningablødning å det hele! Dette har alltid vært et sikkert tegn for meg. Såååå spennende! Endelig- godt å være i gang tenker jeg!!

Så spennende :) Masse lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Håper de kommer tettere nå og at du snart må på føden. Det er då morro å ligge her og følge med!

Lykke til:)
Endelig er det din tur:D:D:D
-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Bare fordi jeg klarer å beherske meg i tlf, så får jeg ikke komme til sykehuset allikevel mtp at jeg vil risikere å bli sendt hjem...
Jaja...da forbereder jeg meg til jordmor kl 12...
Dette blir en laaaaang dag kjenner jeg...

Back
Topp