De derre riene...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har jo hele tiden hatt kynnere (mage strammer seg, men ikke vondt).

Har forstått at rier ikke er til å ta feil av, at det er som et vondt belte som strammer til...

Nå kommer kynnere...men nå gjør de litt vondt...kjenner det ved symfyse og litt i korsrygg. Starter svakt, blir vondere før de avtar i vondt og så slutter...
Er dette rier? Eller er det bare brumle som har plassert seg tåpelig + de elskverdige kynnerene mine?

Prøvde å ta tiden, men var ikke så lett å kalkulere i og med at det starter som en smertefri kynner og topper seg med vondt... men varte ca 50-60 sek med ca 6 min mellomrom...

Blæh...var ikke lett dette... er sikkert ingenting, men tenkte nå å høre med dere...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Kynner er som er oftest oppå magen, mens rier er nede.
For meg kan det høres ut som noe som er på gang ;)

Det stemmer at du VET når det er rier, så lenge du ikke er en av de få som ikke har vonde rier da:-) jeg skjønte at jeg hadde rier, når jeg stod i dusjen å skrek av smerte! Jeg kjente de mest i ryggen og bekkenet generelt. Lykke til, det må jo være noe på gang rett rundt hjørnet uansett nå:-)

Krysser fingrene for at det er riene som har begynt :)

Hmmm... får se hvordan de utvikler seg da... skal nå uansett til jordmor i morgen, så karen kommer vel ut på et eller annet tidspunkt. Enten naturlig eller påtvunget
:p

Min forrige fødsel startet med slike kynnere/rier, vanskelig å kjenne om det var kynnere eller rier.. Men det tok seg jo kraftig opp etterhvert kan du si;) denne gangen har jeg en og to slike kynnere til dagen, og har også lurt på om det kan være rier på gang.. Tror nok det er begynnende rier for din del :) Lykke til!

Kan høres ut som det er starten på noe. Evt. bare maserier. Oppdater oss i løpet av kvelden - spent på om det tar seg opp! ;)

Synes at det kn høres ut som begynnende rier. Rier bygger seg opp i smerte for så å dale igjen:)

Sniker...
Mange førstegangs får svake rier som bygger seg opp og blir sterkere og sterkere etterhvert (kan gå med svake rier/menssmerter) songar over til vonde rier etterhvert. Startet slik med første gangen ble ikke vonde rier før etter et døgn. Lykke til!

når jeg fikk rier, kjente jeg det godt i korsryggen:) Mine ble ganske fort kraftige da, så jeg var ikke i tvil :)

Mine rier startet som vanlige vonde kynnere som jeg har hatt siden uke 25 ca. men de ble vondere. ringte føden da jeg ikke klare å snakke når de sto på. Mine rier startet rett på 4 min mellomrom og varte 1-2 min ca. var bare styrken som tok seg opp. hyppigheten var lik hele de 12 timen jeg var i smertehelvete så liten tid til å hente seg inn.

Hvordn går det nå? Har du mer vondt?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Mer vondt...og det kom slimete blod på papiret når jeg var på do. (Slimpropp gikk for flere uker siden, så er dette en sånn tegningsblødning?) Så noe er definitivt i gjære...

Har putta i meg litt paracet nå. Skal se film og så må jeg sikkert bare prøve å sove. Godt jeg tok meg et par timer tidligere idag hvis dette fortsetter.

Det kan være rier og det kan være kynnere. Jeg hadde et par netter med kynnere som var litt mer tak i enn de vanlige. Dette var to netter før det var alvor. Når det er rier så stopper de ikke, når du endrer stilling, går eller tar en varm dusj.. de øker som regel i styrke.

Ååå så spennende! :) Håper jeg også snart kan begynne få noen tegn! Satser på at du får noen gode timer nå! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

:love017 Lykke til. Heier på deg og håper at det ikke stopper opp. Høres virkelig ut som om du er i gang. Snart kommer brumlen din :binkybaby

Back
Topp