De deilige sparkene

Det er så herlig:) Nå synes sparkene på utsiden også, og jeg kjente en del av kroppen til lille da jeg holdt på magen i går. Jeg dyttet forsiktig noen ganger, og da flyttet han på seg:)
Det er så utrolig herlig når man kjenner en respons på de man gjør. Merker at babyen beveger seg med når jeg koser med magen. Leste et sted at den kjenner bevegelsene fra mor på magen, og det ser ut til å være noe sant i det :)

Har gode spark flere ganger om dagen :) ei skikkelig kampsportjente dette her ;) Pappaen både kjenner, og ser sparkene <3 har morkake foran og er førstegangs, så trodde det skulle ta lang tid.. men jeg kjente de første sparkene i uke 14 (dult/bobling)og hadde synlige spark 17+1 :) <3 nå tar ho helt av, og blir bare sterkere for hver dag som går :) er 20+4.

Kjenner mer og mer for hver dag som går, blitt betydelig sterkere bevegelser, men morkaken fram så kjenner liksom bare lengst opp eller lengst ned, ingenting på midten enda :) er heller ikke kjempe sterkt, og samboer har ikke fått kjenne på utsiden enda. 19+0 i morgen, og andregangs!

Kjenner fortsatt ikke spark, men kjenner bevegelse og vibrasjoner.. kjenner det ekstra når jeg hører på 50/60talls rock :p

Mageboeren blir bare sterkere og sterkere <3 idag kjente jeg spark for første gang på utsiden ordentlig, og kommende storebror var så heldig å få kjenne det han også :-D

Jeg kjente egentlig ingenting før 19+2. Var da på OUL og så at baby lå med rumpa utover.. Samme kveld må h*n ha snudd seg, for da kjente jeg plutselig spark på utsiden av magen også :)

Jeg kjenner så og si alltid masse spark når jeg kjører bil :P Da er hun kjempe aktiv :P

Back
Topp