De deilige sparkene

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Har de siste dagene begynt å kjenne spark som ikke er til å tvile på. Det er så herlig.
Kjenner det hver dag, men varierende hvor mye hver dag.

Gleder meg til de blir enda kraftigere og er mulige å kjenne på utsiden.

Spark er noe av det herligste som finnes! :) Helt til ribbeina blir brukt som beinpress [emoji14]

Spark er noe av det herligste som finnes! :) Helt til ribbeina blir brukt som beinpress [emoji14]
Slapp unna ribbeinpress med førstemann, men hun prøvde å bryte seg ut. Ubehagelig til tider, men artig å se på magen

Slapp unna ribbeinpress med førstemann, men hun prøvde å bryte seg ut. Ubehagelig til tider, men artig å se på magen
Hihi, ja skikkelige alien tendenser til tider når det begynner å bli dårlig plass! Her var en favoritthobby beinpress med høyre sides ribbein de siste månedene, men selv om det var ekkelt var det jo egentlig også koselig ;)

Jeg kjenner fortsatt ingenting jeg, 17+5 :bored:

Mange som ikke kjenner spark før etter 20uker.

D-d-d-deilig! :D

Jeg trodde jeg ikke skulle få kjenne noe før langt utti. Men har i helgen fått noen dytt og litt skvulping, som jeg ikke klarer å forklare på noe annen måte enn at det er babyen.. Sååå lykkelig man blir :D

18+5 og kjenner heller ikke...
Kjente ingenting jeg heller før rundt 19 uker, men da gikk det rett på ganske kraftige spark innimellom. Har nok gått glipp av alle de forsiktige bevegelsene jeg kunne ha kjent før :p du trenger nok ikke å bekymre deg, det kommer nok snart :) jeg har også morkaka på bakveggen, så alt ligger til rette for at jeg skulle kunne kjenne det tidlig her.

Kjenner små dult av og til, men med morkaka fremme forventer jeg ikke noe annet. Gleder meg til å kjenne sparkene ordentlig!:)

For første gang fikk samboer kjenne igår, enda jeg har kjent det på utsiden i noen uker allerede. Så gøy :-) helt i slutten av uke 19 idag :-)

Det er så herlig:) Nå synes sparkene på utsiden også, og jeg kjente en del av kroppen til lille da jeg holdt på magen i går. Jeg dyttet forsiktig noen ganger, og da flyttet han på seg:)

Last edited:
Kjente nok Di alle første små tegna til liv rundt 17 uker.. Er nå 20+4 og har kjent tydelig liv hver dag i noen dager.. :) skikkelig god følelse hver gang:D

Back
Topp