Daytime tv

Er drit lei alt av tv etter et halvt år i permisjon, men om jeg ser noe er det som regel TV2 Humor som ruller og går.

Hvis jeg tar på tven i ni tiden har jeg på TV3, da går vel litt av Ellen og dr phil. Deretter TVNorge hvor de får millionær søker kjæreste. Så er det FEM med one tree hill. Men følger ikke alltid helt ordentlig med

Ja, millionær søker kjæreste ser jeg også, forresten. :P Nesten flaut å si de, hehe.

Ser ikke så mye på tv, men er glad i program der de lager mat ;) har ingen spesielle serier jeg følger med på. Er så travelt med alle reklamene så ser heller på netflix Osv.

Aaah jeg klikker av de programlederne i bolighjelpen :p

Jeg OG!! Og hvorfor tar hun ikke med snekkerne på befaring når hun planlegger oppussingen så slipper hun å "plutselig oppdage" masse drit midt i oppussingen? Skulle tro hun hadde lært..!

Har ofte på god morgen norge, ellers ser jeg lite på tv.

Jeg OG!! Og hvorfor tar hun ikke med snekkerne på befaring når hun planlegger oppussingen så slipper hun å "plutselig oppdage" masse drit midt i oppussingen? Skulle tro hun hadde lært..!
Så er de så sarkastiske mot hverandre, hun mannen og dama. Da forstår man jo at programmet bare er tull og tøys :p

Så er de så sarkastiske mot hverandre, hun mannen og dama. Da forstår man jo at programmet bare er tull og tøys :p

Ja, og måten de som får hjelp oppfører seg. D må være skuespill, kan ikke forstå noe annet.

Er serie på netflix eller viaplay det går i på dagtid. Det meste er jo repriser eller ting jeg ikke bryr meg om. :p

Koselig med god morgen norge til frokosten etter at lille har sovnet igjen. Men når kaffekoppen er tom, skrur jeg av tv'n igjen :)

Dr. Phil og hus-til-salgs-prosjekter med Phil Spencer, Kirstie Allsopp, Andrew Winters & co :p

Digger også hun hotelldronninga som hjelper ymse overnattingsplasser :D

Så mye på tlc da jeg var hjemme i perm med puppen ute konstant :p

Har ikke TVsignal, så det slipper jeg.

Back
Topp