Daytime tv

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hvilke-/t program ser du/må du se om/når du er hjemme på dagtid?

Jeg er hjemme i perm og ser på tv2 :p Da får jeg med meg God Morgen Norge, masterchef uk, bolighjelpen, osv :p

Liker veldig godt bolighjelpen. Må alltid ha det med meg :-D ellers ser eg heller serier på viaplay eller nettet :-)

Når jeg en sjelden gang er hjemme på formiddagen liker jeg å se på Ellen :)

God morgen Norge får jeg som regel med meg. Nå på sommeren er vi stort sett ute ellers på dagen, men i vinter så jeg på Ellen.

Jeg kan se det meste virker det som :p

Matlagingsprogrammer, Dr Phil, Ellen, GMN, Unge Mødre og disse fødeprogrammene :p

Kan se på tv om disse går: dr. Phil, hell's kitchen, gordon ramsey rydder opp, judge judy, fødeavdelingen, cupcake krigen, sinnasnekkeren, Simpsons og family guy.

Tv sender bare kjedelige ting for det meste, men dette er ok underholdning. ;) De to sistnevnte er morsomme, da. ;)

Ser nesten ikke på tv, er som regel musikk som står på i bakgrunnen hvis vi er inne, lillegutt er i tillegg så altfor aktiv at å sette seg ned i to minutter går ikke, da finner jeg han ikke igjen :p

Hvis jeg sitter foran TV-en ser jeg på Hundehviskeren og Fødeavdelingen. :)

Ingen er verdt å se. Må isåfall være reprise på noe :p Ikke føler jeg at jeg har tid heller

Hvis jeg tar på tven i ni tiden har jeg på TV3, da går vel litt av Ellen og dr phil. Deretter TVNorge hvor de får millionær søker kjæreste. Så er det FEM med one tree hill. Men følger ikke alltid helt ordentlig med

Hender jeg ser på God morgen Norge til frokosten, men vanligvis skrur jeg aldri på tv'en.

Er ikke ofte det skjer, men da ser jeg Ellen, Fødestua og One Tree Hill :p

Back
Topp