Datt ned trappa

Dyreglad85

Forelsket i forumet
Hadde lagt snuppa mi i vogna. Skulle trille tur til ho sov ordentlig. Så trilla vi over dørstokken mot trappa. To første hjulene var over stokken. Så strakk æ mæ etter noe eller noe sånt, husker ikke helt akurat hvorfor, men glapp taket i vogna å vogna stuppte kråkke to ganger ned trappa. Å landet på siden. 5 trappetrinn heldigvis. Sprang ned trapp røska ungen ut av vogna sprang inn, la ho på stellebordet. Prøvde å gi vann å trøste. (heldigvis skreik ho mindre en da ho fikk sprøytan, så ho blei nok mest redd) Sprang alt jeg kunne uten å låse døra eller noe, med et pledd rundt snuppa. Nesten rett over veien, der er det et lege senter. Sprang opp trappa te legen å stormet inn på kontoret, syns snuppa mi va veldig sløv. Sykepleiere eller hva det nå er, så på Rebecca å da smila ho te mæ, å da sa ho at alt e bare oki me ho. ho Smila tilåmed, å skreik litt omen ann. hehe. Ho sa æ skulle bare føl med ho når ho sku sov, på pusten og fargen til i kveld. Å skjedde det ingen forandringer, va ho heilt oki. Ska mye til for at en baby blir hardt skadet eller noe sånt, pga di har et veldig mjukt hode sa di. HELDIGVIS. Takk gud for at det gikk bra med snuppa[:D][:D][:D][:D] Har i såfalt lært en ting, ska aldri vær opptatt av alt anna når æ ska trill ned trappa.

Uff, for en fæl opplevelse. Godt det gikk bra med snuppa di. Jeg er så redd for at noe tilsvarende skal skje her også. [&o]

huffa.dette er jo foreldrenes store skrekk[:o][:o].håpe alt går bra med dere!!

Å for en ekkel opplevelse da! uff!!!

Godt alt gikk så bra da[:D] Du får kose litt ekstra med den lille snuppa i kveld da vet du[;)]

Takk takk. ja dere kan tro jeg kozet masssssssse massssse ekstra med mi snuppelille heile kvelden. Satt til å med, med henne på fanget til hun sovnet. Hehe å i dag har hun også fått masse kozz. Er virkelig noe man ikke vill oppleve detter uff. Detter kommer jeg aldri til å glemme. Heldigvis gikk det bra[:D][:D][:D][:D]

opplevde noe av det samme jeg å, men vi datt ned trappa begge to vi. skulle gå ned trappa på hytta i ullsokker, og dermed sklei jeg raste på rumpa ned hele trappa!! Felix slo seg ikke i heletatt for jeg blåholdt han, og da jeg "landet" så han bare dumt på meg som om han lurte på hva i alle dager jeg drev med....helt forferdelig opplevelse og jeg har aldri vært så redd før. Pappan kom stormende og var rimelig redd han også, men heldigvis gikk det bra. føler med deg altså, er ikke noe man vil oppleve. Jeg går heretter kun barbeint ned trappa på hytta altså!!!!!!!!!

For en skrekkhistorie.. bra alt gikk bra... [;)]
*klem*

Back
Topp