Datt ned trappa

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Å herregud. Klarte å skli å dette ned hele den lange trappa vår ute i dag for et par timer siden. Kjennes ut som det gikk ut over rumpe, halebein, rygg, lår og ene arma. Har også en del kynnere, så blir jo litt bekymra for babyen. Men de ligger jo godt beskytta der inne?? Og jeg har jo kynnere til vanlig, synes bare det ble mange etter fallet mitt. Nå måtte jeg legge meg litt ned i senga, for ble litt uvel egentlig mør banket til de grader å får ikke til å gå skikkelig

Oi, håper alt går bra med deg! Husk at det aldri er feil å ringe lege eller jordmor hvis du er bekymret. Du får bare følge med og ikke nøl med å ringe hvis du lurer ❤

Huff da!!! Det går nok bra, men jeg ville kanskje kontaktet legevakta hvis du føler deg uvel! Det er visst ikke helt bra å gå på tryne når man er gravid- det kommer sef an på hvordan du falt! Men et slag kan være hardt og bør sjekkes hvis du ikke føler deg bra! Bedre å være på den sikte siden, sånn at du slipper å bekymre deg! Jeg var høygravid sist når det var så mye is på bakken, jeg turte faktisk ikke dra på jobb en periode....

Jeg ville kontaktet lege med en gang! Selv om magen ikke har fått noe direkte slag kan man få morkakeløsning som ikke er så heldig. Prøver ikke å skræmme deg, men det er hvertfall hva jeg ville gjort dersom jeg hadde hatt et hardt Fall :)

Kontakt lege.. Venninna mi datt på rumpa i 5måned.. Det var rett inn på ultralyd

Jeg måtte inn på ul i uke 28, fordi jeg datt PÅ magen.
Fikk beskjed om at hvis jeg datt på rumpa så var det ikke så farlig..
Men hadde ringt legevakt siden du er uvel,kan jo være DU er skada liksom :-)
God bedring!

Ikke for å skremme deg, men når jeg falt på isen forrige graviditet og fortalte jordmora om det fikk hun et rart blikk i øyene når jeg sa jeg ikke hadde tatt kontakt med helsevesenet.

Man skulle visst da helst inn på sykehuset til et døgns observasjon. Kunne i hverstefall skje at morkaken løsnet!

Ville absolutt ringt legevakta!!

Huff, håper det har godt bra med deg og at du har tatt kontakt med lege/jordmor/legevakt.

Lurer også på hvordan det går med deg!:)

Går fint! Ser ut som noen har banka meg fra ribbeina på ene sia og nedover rygg, rumpe, lår og hofte. Får ikke til å ligge eller sitte på den siden i det heletatt. Vær forsiktige jenter! Her blir det pigger fra nå av. Skal inn til legen til uka om det ikke blir bedre :(

Går fint! Ser ut som noen har banka meg fra ribbeina på ene sia og nedover rygg, rumpe, lår og hofte. Får ikke til å ligge eller sitte på den siden i det heletatt. Vær forsiktige jenter! Her blir det pigger fra nå av. Skal inn til legen til uka om det ikke blir bedre :(

Funker vel dårlig med pigger i trappa vel?:p

Bra å høre at det går bra'ish med deg. Ringte du legevakta i går?

Hvordan går det med kroppen din nå?
Er du fortsatt like mørbanket?

Back
Topp