Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, godt det var hell i uhellet tross alt.Hestejenta skrev:
Veldig bra at det gikk så bra, skikkelig skummelt når sånn skjer. Skled å datt skikkelig på rumpa ute her for en stund siden jeg også, det er ganske så skremmende, men jeg kjente at jeg hadde fått tatt meg for på en måte som gjorde det ufarlig, men fysj så mange tanker som flyr gjennom hodet den korte stunden man er i fallet. :-s
Sikkert en skremmende opplevelse! Jeg holdt på å falle i trappa selv her om dagen, men klarte å forhindre det. Bra det gikk bra med deg og babyen :-)Fitness skrev:
MittAndre <3 skrev:
Sikkert en skremmende opplevelse! Jeg holdt på å falle i trappa selv her om dagen, men klarte å forhindre det. Bra det gikk bra med deg og babyen :-)Fitness skrev:
Godt du klarte å forhindre det! Og takk :) Vi får være litt mer forsiktige i trappene framover! Jeg har ihvertfall hatt en 2,5-åring som har fulgt meg opp og ned trappene idag og gitt streng beskjed til mamma om å være forsiktig i trappa... <3 <3 <3
Bra at alt ser bra ut! Jeg datt ned trappa sist jeg var gravid. Var rumpa og halebeinet som tok støten hos meg òg. Jeg var veldig redd etterpå, men ungen tok ikke noe skade av det:-)Smil10 skrev: