Datt ned trappa idag, jeg...

MittAndre <3

Elsker forumet
‎(Sånn på forhånd: Det gikk bra!;) Det som skulle bli kosedag hjemme med Daniel  (2,5 år) ble ikke helt som jeg hadde tenkt det.. Skulle opp på do med han etter frokost og da vi gikk ned igjen klarte jeg å falle ned trappa...smalt ned på rumpa (heldigvis) og humpet meg nedover trappa...syyykt vondt i halebeinet og i tillegg ble jeg veldig redd for om det hadde skadet noe i magen.. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake og Daniel ble selvsagt redd når mamma gråt. "Det går bra, mamma, pappa kommer snart". ♥ ♥ ♥ Jeg prøvde og berolige han som best jeg kunne og så ringte jeg til sambo som kom hjem fra jobb med én gang. Jeg ringte føden og spurte hva de trodde, og der mente de jeg skulle komme ned til registrering/ctg. Så da dro vi hele gjengen ned dit, og Daniel og pappan lekte på barnerommet mens jeg var inne. Daniel var tydelig preget og sa hele tida til pappa at mamma datt i trappa, men at det går bra og at han ble redd :( Heldigvis var ctg-registreringen og hjertelyden helt perfekt og legen sa at det eneste de var redde for var hvis jeg hadde fått veldig magevondt for da kunne det være tegn på morkakeløsning. Dette har ikke skjedd og det kommer nok ikke til å skje heller, sa han. Så alt i alt gikk det fint, jeg bare kjenner halebeinet mitt litt for godt og så syns jeg det var trist at Daniel måtte oppleve dette, men jeg tror det går bra med han nå, lille, store hjertet mitt :)

Huff da, godt det var hell i uhellet tross alt.
Veldig bra at det gikk så bra, skikkelig skummelt når sånn skjer. Skled å datt skikkelig på rumpa ute her for en stund siden jeg også, det er ganske så skremmende, men jeg kjente at jeg hadde fått tatt meg for på en måte som gjorde det ufarlig, men fysj så mange tanker som flyr gjennom hodet den korte stunden man er i fallet. :-s

Hestejenta skrev:
Huff da, godt det var hell i uhellet tross alt.
Veldig bra at det gikk så bra, skikkelig skummelt når sånn skjer. Skled å datt skikkelig på rumpa ute her for en stund siden jeg også, det er ganske så skremmende, men jeg kjente at jeg hadde fått tatt meg for på en måte som gjorde det ufarlig, men fysj så mange tanker som flyr gjennom hodet den korte stunden man er i fallet. :-s

Ikke sant?! Det føltes som jeg falt i saktefilm...

huffda.. bra det gikk godt med deg og lille i magen, unødvendig med halebeinvondt da :( håper det går raskt over..

Takk, ja, det håper jeg også :)

Godt å høre at det gikk bra;)

Tusen takk <3 Har vært en rar dag! Jeg har vært skikkelig emosjonell etterpå! Så forrige ukes episode av Frustrerte Fruer og hulket meg nesten gjennom hele episoden, hahah!!! Og så så jeg siste episode av Beretninger om Begynnelser på opptak etterpå...jaja, nå er det vel kanskje på tide med litt mer humoristiske innslag! ;)

uff, bra at det gikk bra til slutt og håper du slipper å gå rundt med vondt i halebenet lenge.

Sikkert en skremmende opplevelse! Jeg holdt på å falle i trappa selv her om dagen, men klarte å forhindre det. Bra det gikk bra med deg og babyen :-)

Fitness skrev:
Sikkert en skremmende opplevelse! Jeg holdt på å falle i trappa selv her om dagen, men klarte å forhindre det. Bra det gikk bra med deg og babyen :-)

Godt du klarte å forhindre det! Og takk :) Vi får være litt mer forsiktige i trappene framover! Jeg har ihvertfall hatt en 2,5-åring som har fulgt meg opp og ned trappene idag og gitt streng beskjed til mamma om å være forsiktig i trappa...  <3 <3 <3

MittAndre <3 skrev:

Fitness skrev:

Godt du klarte å forhindre det! Og takk :) Vi får være litt mer forsiktige i trappene framover! Jeg har ihvertfall hatt en 2,5-åring som har fulgt meg opp og ned trappene idag og gitt streng beskjed til mamma om å være forsiktig i trappa...  <3 <3 <3

Ååå, så søt da :-)

Bra at alt ser bra ut! Jeg datt ned trappa sist jeg var gravid. Var rumpa og halebeinet som tok støten hos meg òg. Jeg var veldig redd etterpå, men ungen tok ikke noe skade av det:-)

Det hørtes veldig vondt ut!! Håper halebenet ditt leges raskt. Og så bra at det gikk bra med babyen :)

Smil10 skrev:
Bra at alt ser bra ut! Jeg datt ned trappa sist jeg var gravid. Var rumpa og halebeinet som tok støten hos meg òg. Jeg var veldig redd etterpå, men ungen tok ikke noe skade av det:-)

Så godt å høre! Jeg syns legen jeg var hos var litt spesiell..han fokuserte så veldig på hva som kunne gått galt og det øyeblikket han så at jeg ble reddere, sa han: "Men det har ikke skjedd her, altså, jeg bare forteller hva som kunne ha skjedd...". Og så fortsatte han og fortelle meg alt det forferdelige som kunne ha skjedd en god stund til...jeg ble redd for senskader på babyen, men han fikk da fram tilslutt at det var veldig liten sannsynlighet for siden jeg falt på rumpa og ikke magen...
Men ja, greit å høre at andre har gjort det før meg og at ting har gått bra :)

Oi, d hørtes vondt ut! Og skremmende!! Men så bra at alt gikk bra me lille i magen:) Og for en herlig to-åring du har, passer på mammen sin <3 jeg falt på magen i forrige svangerskap, snublet i en kant, alt gikk helt fint, men såå skremmende!!!>

Back
Topp